فلسفه آمدن "پرکاس" به نفت آبادان چه بود؟

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وضعیت این تیم را در فصل جدید رقابت ها بررسی کرد.
تصویر فلسفه آمدن "پرکاس" به نفت آبادان چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، علی ممبینی در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان اظهار کرد: هر کسی قرار است سرمربی نفت آبادان باشد باید همه فن حریف باشد. اما دیدیم در حالی که تنها شش هفته از لیگ گذشته بود، سرمربی نفت تغییر کرد و ما متوجه نشدیم فلسفه آمدن آقای پرکاس چه بود؛ اگر قرار بود بیاید که طی شش هفته این نتایج به دست آید، انتخاب او با عقل جور درنمی آید.

وی ادامه داد: کسانی که این انتخاب را داشتند باید چنین روزهایی را می دیدند. اما هر وقت ماهی را از آب بگیریم تازه است و امیدواریم با آمدن آقای پارو که حضورش در راس باشگاه را به فال نیک می گیریم، تغییرات جواب دهد. امیدوارم باتوجه به وقفه ایجاد شده در لیگ با انتخاب هر چه سریع تر سرمربی، عقب افتادگی موجود جبران شود.

این بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: البته متاسفانه باشگاه هنوز نتوانسته سرمربی جدید را انتخاب کند و این تعلل به ضرر تیم نفت است. به نظرم باید ابتدا اقدامات لازم برای انتخاب سرمربی جدید را انجام می دادند بعد پرکاس را اخراج می کردند. به نظرم باشگاه در حال از دست دادن زمان است و باید به پروسه انتخاب سرمربی سرعت بخشید.

وی خاطرنشان کرد: علت این‌که نفت آبادان نتوانسته روی آرامش را ببیند، سهم خواهی افراد درون باشگاه و تیم می دانم. به نظرم اگر همه به فکر موفقیت تیم باشند این تیم پتانسیل رسیدن به موفقیت را دارد. برخی می گویند انگار نفت نفرین شده اما این تیم نفرین نشده است بلکه برنامه مدون و مشخص برای رسیدن به موفقیت ندارد. در این باشگاه وقتی مدیرعامل تغییر می کند شاهدیم که تمام کادر فنی تغییر می کند، در حالی که در باشگاهی مثل فولاد که دارای چارچوب است چنین چیزی وجود ندارد.

ممبینی گفت: نکته جالب این است زمانی که پرکاس به عنوان سرمربی انتخاب شد، در شش هفته ای که او در تیم حضور داشت هیچ فردی در باشگاه از او حمایت نکرد و نمی دانم چرا به این صورت شد. حتی اصلا هم مشخص نشد چه کسی او را برای تیم انتخاب کرد. به هر حال نه دلیل آوردن او مشخص بود و نه علت عدم حمایت و قطع همکاری با نفت امیدوارم با کاردانی و کاربلدی که از آقای پارو سراغ دارم بتواند کشتی طوفان زده صنعت نفت آبادان را به ساحل آرامش برساند.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال سختی است و باشگاه برای انتخاب سرمربی باید تمام جوانب را بسنجد. امسال تیم های مدعی زیاد هستند و تیم هایی مثل مس کرمان و نفت مسجدسلیمان هم در تلاش هستند که با کسب نتایج خوب در لیگ بمانند و نشان داده اند که نمی خواهند سقوط کنند. تیم نفت در چنین شرایطی باید خوب مدیریت شود تا به شرایط بهتری برسد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مهم ترین زمان برای شرکت یک تیم در مسابقات، زمان آماده سازی تیم، نحوه تیم بستن و انتخاب نفرات است، در حالی که مسئولان باشگاه زمان طلایی تیم بستن را از دست دادند و در این که نفت آبادان ضعیف بسته شد، شکی نیست.

منبع: ایسنا

417181