بهاره رهنما با مرد عرب در پاریس ازدواج کرد!

پس از اینکه بهاره رهنما از همسر دومش جدا شد حالا عکسی شک برانگیز در اینستاگرامش منتشر کرده است که گویا خبر از ازدواج سوم او می‌دهد.
تصویر بهاره رهنما با مرد عرب در پاریس ازدواج کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، بهاره رهنما از پرحاشیه ترین بازیگرها در فضای مجازی دو بار ازدواج کرد که هردو ازدواج او به طلاق ختم شد. ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن او برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد.

بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

همین عکس از بهاره رهنما کافی بود تا خبرسازان دست به انتشار خبر جعلی بزنند و از شوهر سوم خانم بازیگر که عرب است رونمایی کنند.

ازدواج سوم بهاره رهنما شایعه است یا واقعیت؟

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. او چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی نیز جدا شده است. ​

وی که عکس گردنبندش که شبیه گردنبند زن های عرب است این شایعه را که احتمالا همسر سوم او عرب باشد را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. درحالیکه طبیعی است وقتی رهنما بعد از پاریس گردی به عراق رفته است گردنبد عربی بخرد و تحت تاثیر ادبیات عرب قرار بگیرد.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

منبع: سلام نو

416314