یوسف تیموری ازدواج کرد؛ همسر دومش کیست؟

انتشار عکس یوسف تیموری در کنار خانم های مختلف باعث بوجود آمدن شایعاتی درباره ازدواج دوم او شده بود که یوسف تیموری با انتشار عکس همسرش به این شایعات پایان داد.
تصویر یوسف تیموری ازدواج کرد؛ همسر دومش کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که به زودی همراه با علی صادقی برنامه چهارپایه را به مناسبت ایام ربیع‌الاول در شبکه سوم سیما اجرا خواهند کرد، عکس دو نفره و عاشقانه ای را با هشتگ خانواده منتشر کرد و تایید نمود که باردیگر ازدواج کرده و این بار همسر ایرانی انتخاب نموده است. در ادامه این بخش عکس همسر دوم یوسف تیموری را مشاهده می کنید.

یوسف تیموری که سالها پیش با خانم تایلندی ازدواج کرده بود و یک پسر خوانده به نام آرمین داشت، چندین بار در استوری های خود عکس هایی را با یک خانم منتشر نموده و گمانه زنی درباره ازدواجش را در فضای مجازی به راه انداخته بود، آقای بازیگر این بار عکس دونفره ای را با هشتگ خانواده منتشر کرد و به همه گمانه زنی ها پایان داده و ازدواج دومش را تایید نمود.

یوسف تیموری و همسر دوم

همسر دوم یوسف تیموری کیست؟

اطلاعات زیادی از همسر دوم یوسف تیموری منتشر نشده اما به گفته برخی کاربران ایشان بدنساز است. همسر اول یوسف تیموری بعد از جدایی از او به کشور خودش بازگشته بود و چند سال پیش درگیر بیماری سرطان شد و درگذشت

منبع: نمناک

763890

سازمان آگهی های پرسون