خودروهای حمل‌کننده چوب بدون مجوز توقیف می‌شوند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: همه وسایل نقلیه حمل بار چوب‌آلات جنگلی همچنین چوب‌آلات باغی و غیر باغی بدون اخذ مجوز توقیف می شوند.
تصویر خودروهای حمل‌کننده چوب بدون مجوز توقیف می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، سیروس داوودی اظهار کرد: مبادی ورودی و خروجی کلان‌شهر تبریز و همه شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی به روی قاچاقچیان چوب بسته خواهد شد.

وی افزود: در راستای حفظ ذخایر جنگلی به‌خصوص ذخیره‌گاه‌های جنگلی ارسباران و با پیگیری‌های صورت گرفته از دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌شرقی، دستور وی به رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی و همه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی بخش‌های تابعه استان آذربایجان‌شرقی، مبنی بر توقیف همه وسایل نقلیه حمل بار چوب‌آلات جنگلی و همچنین چوب‌آلات باغی و غیر باغی بدون اخذ مجوز از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این دستور که از مورخه ۱۹ شهریور به مراجع مذکور ابلاغ شد، مقرر شد از این پس در صورت مشاهده خودروهای حمل بار چوب‌آلات بدون اخذ مجوز مربوطه، قاچاق محسوب شده که ضمن توقیف آن توسط پلیس راه‌های استان، موضوع به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش تا پرونده تخلف جهت برخورد قانونی با متخلفان به مراجع قضائی ذی‌ربط ارسال شود.

415998