ساکنان این شهرها اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به ساکنان شهرهای مرزی، یک گیکابایت اینترنت هدیه تعلق می گیرد.
تصویر ساکنان این شهرها اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، همراه اول اعلام کرد به پاس قدردانی از مهمان نوازی ساکنان شهرهای مهران، خسروی و روستاهای اطراف در دو استان کرمانشاه و ایلام از زائران حسینی اربعین امسال، یک بسته اینترنت یک گیگابایتی هفت روزه به آن‌ها هدیه کرد.

همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق جهت شرکت در راهپیمایی اربعین، بسته‌های تخفیف‌دار و ظرفیت‌های ویژه زیرساختی تدارک دیده و تیم‌های عملیاتی خود را در نقاط پنجگانه مرزی مستقر کرده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین با تعریف و طراحی «دو بسته رومینگ ویژه اربعین»، سطح میزبانی خود از مشترکان حاضر در این رویداد بزرگ را بالاتر برده است؛ به صورتی که مشترکان به اندازه مصرف خود می توانند یکی از دو بسته ۷ روزه «نامحدود» یا «اقتصادی زائر» را از طریق «ستاره ۱ ستاره ۴۰ مربع» انتخاب کنند.

بسته ویژه «دیتای نامحدود» شامل اینترنت نامحدود با سیاست مصرف منصفانه به همراه ۲۵۰ پیامک هدیه و ۲۵ دقیقه مکالمه هدیه با قیمت ۳۵۰ هزار تومان ارائه شده است؛ بسته «اقتصادی زائر» نیز با ۱۵۰مگابایت دیتای رومینگ عراق به همراه ۵۰ پیامک هدیه و ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه شده که امکان خرید و هدیه به مشترک حاضر در عراق حتی از ایران نیز فراهم شده است.

تمامی زائران می توانند تا ۳۰ شهریور سال جاری از قیمت های تخفیفی و بسته‌های مقرون به صرفه در خاک عراق بهره مند شوند. استقرار تیم های فنی و عملیات شبکه اپراتور اول تلفن همراه در شهرهای نزدیک به پایانه‌های مرزی تا اتمام سفرهای اربعینی، از جمله دیگر مواردی است که زمینه پایش و رصد کیفیت شبکه به صورت ۷ در ۲۴ را به صورت خاص در این مناطق در قالب داشبوردهای ویژه پایش مناطق مرزی در مرکز عملیات شبکه و کنترل کیفیت سرویس به وجود آورده است.

همراه اول جهت ارائه خدمات بهتر به زائران در گذرگاه های چذابه، شلمچه، مهران و خسروی با برپایی موکب و نیز به صورت سیار به ارائه انواع خدمات مورد نیاز مشترکان پرداخته است؛ همچنین این اپراتور در حال آماده سازی تجهیزات جهت ارائه اینترنت به صورت وای فای در موکب های مذکور است.

همچنین طبق اعلام این اپراتور، کارشناسان همراه اول در ۱۲ نقطه در شهرهای نجف و کربلا و جاده بین این دو شهر مستقر شده و به ارائه خدمات مشترکان می پردازند.

بسته های اینترنت داخلی در حالت رومینگ قابل استفاده نیست و «امکان دریافت رمز دوم خرید در خارج از کشور بدون فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل، میسر نیست». همچنین مطابق روال تماس های رومینگی، هنگام استفاده از سرویس رومینگ در خارج از کشور، حتما مشترکان باید کد ایران (۰۰۹۸) را قبل از شماره تلفن های ثابت و موبایل مورد نظر خود شماره گیری کنند.

منبع: ایسنا

415705