نکاتی که در خرید میز و صندلی تالار نمی‌دانید

بخش زیادی از زیبایی تالار به نحوه انتخاب میز و صندلی‌ها بستگی دارد.
تصویر نکاتی که در خرید میز و صندلی تالار نمی‌دانید

به گزارش سایت خبری پرسون، میز و صندلی تالار نقش بسیار مهمی در زیبایی سالن‌های عروسی دارد. بخش زیادی از زیبایی تالار به نحوه انتخاب میز و صندلی‌ها بستگی دارد. ازاین‌رو مدیران تالار کار بسیار سختی در گزینه‌های انتخابی دارند.صندلی‌های تالار انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع انتخابی قیمت‌گذاریمی‌شوند. در این مقاله قصد داریم نکات بسیار مهم و کلیدی را برای شما بررسی کنیم تا در خرید این محصولات از برندهای برتر همچون خوگر، آلپر، کالاپلاست و... دغدغه خاصی نداشته باشید.

انواع میز و صندلی تالار

همان‌طور که گفته شد میز و صندلی تالار انواع مختلفی دارد و می‌توان با توجه به مکان و دکوراسیون تالار خود، آن را انتخاب کنید. ساده‌ترین نوع صندلی، شیواری نام دارد که از گذشته تا به امروز انتخاب بیشتر مدیران تالار بوده است. صندلی پلیمری و استیل پس از این گزینه های مناسبی نیز محسوب می شوند. هر سه نوع این ها سبک‌های متفاوتی دارند که در ادامه با هم بررسی می کنیم:

1- صندلی شیواری

راحت بودن میز و صندلی تالار یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید صندلی تالار، حتماً در نظر بگیرید. صندلی شیواری در عین سادگی از راحتی قابل توجهی برخوردار است. در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید اگر فضای سالن شما بزرگ نیست، صندلی شیواری می‌تواندگزینه بسیار خوبی باشد.

2- صندلی پلیمری

صندلی پلیمری نیز مانند شیواری بسیار محبوب بوده است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد همیشه در بین گزینه‌های انتخابی است. جنس آن معمولاًچوب بوده و از استحکام زیادی برخوردار است. صندلی پلیمری تنوع بالایی دارد و این ویژگی می‌تواند برای مشکل‌پسندان عالی باشد.

3- انواع صندلی استیل

صندلی استیل نوع دیگر از صندلی تالاری است. این مدل صندلی در ابتدا به‌عنوان وارداتی از کشورهای همسایه وارد می‌شد؛ اما در چند سال اخیر برخی شرکت های بزرگ تولید کننده مانند نیلپر، آلپر، خوگر و... موفق به ساخت و تولید این نوع صندلی با کیفیت بالا شدند. میز و صندلی تالار عمدتاًاز این مدل است. به دلیل تنوع بالایی که دارد می‌تواند از آن برای هر نوع دکوراسیون استفاده کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت میز و صندلی تالار

برای خرید میز و صندلی تالار دقت به یک سری نکات ضروری حائز اهمیت است. نکاتی که باید در حین خرید تجهیزات تالار دقت کنید به‌صورت زیر است.

• جنس میز و صندلی
• ابعاد میز و صندلی
• سبک سالن پذیرایی

1- جنس میز و صندلی:

جنس صندلی‌ها با باید باکیفیت باشد یعنی در برابر ضربه و یا آب، مقاومت زیادی داشته باشد. میز و صندلی‌هایی که از جنس چوب ساخته می‌شود، معمولا مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و می‌توانند بهترین گزینه در بین انواع میز و صندلی باشد.

2- ابعاد میز و صندلی:

اندازه میز و صندلی باید متناسب با تالار پذیرایی باشد اگر سالن شما کوچک است، از انتخاب صندلی‌های بزرگ و یا کارشده بهتر است خودداریکنید؛ زیرا باعث شلختگی و جلوه نامناسب تالار می‌شود. کارشناسان آلپر به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع میز و صندلی تالاردر این باره می گویند:

((اگر شما ساعت‌ها بر روی صندلی‌هایی بنشینید که در تولید آن‌ها اصول استاندارد رعایت شده باشد، هرگز احساس خستگی یا ناراحتی نخواهید داشت. قسمت نشیمن گاه صندلی باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد. ابعاد صندلی تالاری نیز بسیار مهم می‌باشد، در تالارهایی که دارای فضای بزرگی نیستند استفاده از صندلی‌های ظریف باعث بزرگ‌تر نشان دادن سالن و استفاده بهینه از فضا خواهد شد.))

3- سبک سالن پذیرایی

در چند سال اخیر بیشتر مدیران تمایل پیداکرده‌اند سبک تالار خود را به‌صورت مدرن کلاسیک طراحی کند، همین امر باعث شده است برای انتخاب تجهیزات تالار خود دچار دوگانگی شوند. اگر سالن پذیرایی شما بیشتر به سمت مدرنیته بودن، می‌رود باید میز و صندلی تالار، جایگاه عروس داماد و یا قسمت پذیرایی را مدرن انتخاب کنید. اگر تالار شما فضای باغ دارد، میز و صندلی‌های متفاوتی برای آن در نظر بگیرید؛ زیرا فضای باغ کاملاً مدرن به‌حساب می‌آید.

قبل از خرید میز و صندلی تالار باید به چه مواردی دقت کنیم؟

شما به‌عنوان مدیر تالار باید کوچک‌ترین نکات و ویژگی های میز و صندلی تالار باخبر باشید؛ زیرا دانستن نکات ریز ارتباط مستقیمی با جذب مشتری و به دنبال آن، موفقیت شما در کسب‌وکار دارد. در دنیای امروزی همه چی به سمت تجمل‌گرایی رفته و افراد برای انتخاب سالن بنا را بر زیبایی و تجهیزات تالار می‌گذارند.

این را باید بدانید میز و صندلی‌های شما باید به‌گونه‌ای باشد که برای هر مراسمی بتوان از این فضا استفاده کرد؛ زیرا ممکن است مراسمی مانند عزاداری یا تولد در سالن برگزار شود. پس بهتر است یا از چندین میز و صندلی استفاده کنید و یا بهترین نوع صندلی رو خریداری کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات که بیشتر مدیران آن را به دست فراموشی می‌سپارند، راحتی صندلی‌ها است. به دلیل اینکه ساعت های زیادی را مهمان‌ها بر روی صندلی می‌نشیند، باید صندلی علاوه بر زیبایی نشیمن نرم و راحتی داشته باشد.

توجه به تمامی این نکات دست به دست هم می دهند که شما بهترین خرید میز و صندلی تالار را برای خود رقم بزنید. در صورت هر گونه مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان مجموعه های برتر مانند نیلپر، آلپر، خوگر و... ارتباط برقرار کنید.

414801