دولت توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد

وزیر آموزش و پرورش در سفر به آذربایجان‌غربی از توجه ویژه دولت به مسائل مختلف آموزش پرورش گفت و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی درخصوص رتبه بندی انجام داده است.
تصویر دولت توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، یوسف نوری شب گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، آموزش و پرورش را زیرساخت اقتصاد معرفی کرد و با اشاره به نرخ بالای بازگشت سرمایه در این حوزه گفت: رفع بسیاری از مشکلات و اصلاح امور کشور با فرهنگ سازی در حوزه آموزش و پرورش امکان پذیر است.

وی با اشاره به عقب ماندگی های آذربایجان‌غربی در حوزه آموزش و پرورش گفت: مسئولین این استان باید با پیگیری جذب اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور به میانگین شاخص کشوری برسند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش تلاش می کند اعتبارات مورد نیاز برای توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات آموزشی در آذربایجان‌غربی را تامین کند و دستگاههای مختلف نیز جهت بهبود وضعیت حوزه آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند.

نوری در پایان با اعلام اینکه دولت توجه ویژه ای به ارتقا و توسعه آموزش و پرورش دارد، افزود: دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی درخصوص رتبه بندی، پرداخت معوقات، بیمه و ... معلمان انجام داده که امیدواریم در نهایت رضایت مندی فرهنگیان را موجب شود.

414038