سرنوشت نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال چه خواهد شد؟

شهره موسوی به دلیل مشکلات قضایی امکان حضور در جلسه انتخاباتی فدراسیون فوتبال را نداشت.
تصویر سرنوشت نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال چه خواهد شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شهره موسوی که از مدتی پیش به دلیل برخی مسائل قضایی امکان حضور در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را نداشت حالا با رسمیت یافتن جلسات هیئت رئیسه با برگزاری دو جلسه هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال اتوماتیک وار از چرخه مدیریتی فوتبال خارج خواهد شد و رئیس فدراسیون می تواند فرد جدیدی را به عنوان سرپرست به جای وی معرفی کند.

به استناد اساسنامه فدراسیون فوتبال هر یک از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که چهار جلسه متوالی غیبت غیر موجه داشته باشند، عضویت‌شان در هیئت رئیسه لغو خواهد شد و رئیس فدراسیون فوتبال می تواند تا پیش از برگزاری مجمع بعدی فدراسیون فوتبال فردی را به عنوان سرپرست به جای وی معرفی کند.

شهره موسوی تا پیش از اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت بیفتد دو جلسه غیبت داشته است که با برگزاری دو جلسه دیگر قانونا از هیئت رئیسه خارج خواهد شد و مهدی تاج می تواند گزینه مورد نظرش را پس از دو جلسه معرفی کند.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با تائید این موضوع اعلام کرد به زودی تکلیف نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال هم روشن خواهد شد تا امور مرتبط با این حوزه از طریق وی به سرعت پیگیری شود.

منبع: خبرورزشی

413900