یک پیشنهاد بیمه‌ای برای مدیران ساختمان‌های مسکونی و تجاری

بیمه سرمد در راستای گسترش خدمات بیمه‌ای خود، طرح بیمه‌ای پوشش مسئولیت مدنی مدیران ساختمان‌های مسکونی و تجاری را ارائه کرده است.
تصویر یک پیشنهاد بیمه‌ای برای مدیران ساختمان‌های مسکونی و تجاری

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیران ساختمان‌های مسکونی و اداری و تجاری، در قبال ساکنان و مهمانان مسئولیت دارند. حتی اگر برای نظافتچی، سرایدار، تعمیرکار آسانسور یا تاسیسات اتفاقی بیفتد یا خسارتی به مشاعات ساختمان وارد شود که به دلیل قصور و سهل‌انگاری آنها باشد و مقصر شناخته شوند، موظف به جبران خسارت‌های مالی و جانی هستند.

اما یک پوشش بیمه‌ای می‌تواند امنیت خاطر مدیران ساختمان‌ها را فراهم کند و این نوع خسارت‌های مالی و جانی را جبران کند.

بیمه مسئولیت مدنی مدیر یا هیات مدیره ساختمان‌های مسکونی در قبال ساکنان و اشخاص ثالث، یکی از محصولات جدید بیمه سرمد است که با هدف جبران خسارت جانی و مالی وارد شده به ساکنان ساختمان‌ها و اموال آنان و هم‌چنین اشخاص ثالث طراحی شده است.

در این بیمه‌نامه، هزینه پزشکی و غرامت فوت و نقص عضو در کنار جبران خسارت مالی پوشش داده می‌شود.

هم‌چنین این بیمه‌نامه برای مدیران و هیات مدیره ساختمان‌های تجاری، اداری و پزشکان نیز ارائه می‌شود.

برای تهیه این بیمه‌نامه، می‌توانید به نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه کنید که اطلاعات کامل آنان در وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir در دسترس شما است.

بیمه سرمد، یکی از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه است که با پشتوانه بانک صادرات ایران، کارنامه موفقی در این صنعت دارد. این شرکت با تایید بیمه مرکزی در هشت سال فعالیت خود، سطح یک توانگری مالی را کسب کرده است و با یک شبکه فروش قدرتمند، خدمات بیمه‌ای را به مجموعه‌های بزرگ کشور مانند بانک صادرات ایران، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی، سازمان فنی و حرفه‌ای و... ارائه می‌کند.

413686