امسال پنج تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند

استقلال، پرسپولیس و سپاهان جدی ترین مدعیان قهرمانی هستند و نزدیک ترین تیم به آنها فولاد و گل گهر می‌باشد.
تصویر امسال پنج تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، با گذشت ۳ هفته از رقابتهای فصل جدید لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان با ۷ امتیاز در صدر و استقلال و پیکان با ۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و نزدیک ترین تعقیب کننده صدرنشین هستند. همچنین تیم فوتبال پرسپولیس هم در این هفته موفق شد نخستین پیروزی فصل خود را به دست آورده و ۵ امتیازی شود.

رحمان رضایی کارشناس فوتبال در خصوص ۳ هفته گذشته این مسابقات اظهار داشت: با اینکه لیگ همچنان ضعف‌هایی دارد، اما به نسبت لیگ با کیفیتی را شاهد هستیم و امیدوارم در هفته‌های آینده ظرفیت‌های جدیدی از این مسابقات مشاهده کنیم. بدیهی است در سالی قرار داریم که مسابقات جام جهانی را هم شاهد خواهیم بود و هرچقدر لیگ پویاتر باشد، تیم ملی هم می‌تواند با شرایط بهتری در جام جهانی حضور پیدا کند.

این مربی فوتبال در ادامه بیان داشت: آنچه از شواهد پیداست ۴ بعلاوه یک تیم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. به نظر من استقلال، پرسپولیس و سپاهان جدی ترین مدعیان قهرمانی هستند و نزدیک ترین تیم به آنها فولاد و گل گهر می‌باشد. با اینکه تنها ۳ هفته از شروع مسابقات گذشته می‌توان گفت بعید است قهرمان این فصل خارج از این دایره باشد.

رضایی در خصوص پرسپولیس گفت: با اینکه سرخپوشان تازه اولین پیروزی شان را به دست آورده و در ۳ بازی هم فقط یک گل زده‌اند، اما روند این تیم بسیار امیدوار کننده است. آنها در این ۳ بازی خوب موقعیت سازی کرده‌اند اما هنوز از آنها استفاده مناسب نبرده‌اند و انتظار می‌رود با رسیدن مهاجم خارجی شان به شرایط آرمانی و اضافه شدن یکی دو مهاجم دیگر مشکل گلزنی شان در خط حمله مرتفع شود.

مدافع سابق سرخ پوشان خاطرنشان ساخت: اما آنچه که می‌توان از آن به عنوان برگ برنده این تیم در فصل جاری یاد کرد، خط دفاعی است که تا این هفته خوب کار کرده و هنوز دروازه آنها باز نشده است. در واقع این گل نخوردن را می‌توان برگ برنده‌ای برای پرسپولیس در این فصل دانست.

وی بیان داشت: در خصوص پایین جدول در این مقطع نمی‌شود صحبت کرد چون به طور قطع و یقین معادلات پایین جدول بارها دستخوش تغییر خواهد شد. اما آنچه مسلم است اینکه تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر باید بیش از دیگران مراقب باشند و اجازه ندهند حضورشان در پایین جدول نهادینه شود.

منبع: مهر

413336