توقیف خودروهای تخلیه نخاله در محل‌های غیر مجاز دماوند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: خودروهای تخلیه نخاله در محل‌های غیر مجاز در راستای حفظ حقوق عامه و حفاظت از آب و خاک به دستور دادستان دماوند توقیف می شوند.
تصویر توقیف خودروهای تخلیه نخاله در محل‌های غیر مجاز دماوند

به گزارش سایت خبری پرسون، نقی میرزا کریمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستور دادستان دماوند جهت توقیف و انتقال به پارکینگ خودروهای تخلیه کننده نخاله و پسماند در محل‌های غیر مجاز خبر داد و اظهار داشت: این دستور در راستای حفظ حقوق عامه و حفاظت از آب و خاک داده شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: با توجه به افزایش تخلیه نخاله در مکان‌های غیر مجاز در شهرستان با درخواست این اداره دادستان محترم شهرستان دماوند دستور توقیف و انتقال به پارکینگ خودروهای تخلیه کننده نخاله و پسماند در مکان‌های غیر مجاز را صادر کردند.

میرزا کریمی افزود: در این دستور که خطاب به فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و یگان حفاظت محیط زیست می‌باشد آمده است، با توجه به مشهود بودن جرم و در راستای حفظ حقوق عامه در زمینه حفاظت از آب و خاک، کلیه خودروهای حمل نخاله یا بونکرهای حمل سیمان که اقدام به تخلیه نخاله یا باقیمانده سیمان خود در محیط زیست و خارج از محل‌های تعیین شده می‌نمایند به فوریت توقیف و به پارکینگ منتقل و با اطلاع اداره حفاظت محیط زیست پرونده تشکیل و به دادستانی ارسال شود.

413139