مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت داروسازی اسوه بازدید کرد

به مناسبت روز داروساز مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه مدیرعامل گروه آینده پویا، مدیرعامل شرکت داروسازی اُسوه و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شفادارو از شرکت داروسازی اُسوه در تهران بازدید کرد.
تصویر مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت داروسازی اسوه بازدید کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فرزین با حضور در بخش های مختلف شرکت داروسازی اُسوه در جریان مراحل ساخت، روند پیشرفت و اجرای طرح های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید ضمن تبریک هفته دولت و روز داروساز با بیان این که صورت های مالی این مجموعه بیانگر عملکرد مثبت شرکت طی سال های اخیر است، اظهارداشت: این شرکت با نقش آفرینی موثر باید در آینده نزدیک سهم عمده بازار را در ساخت داروهای درمانی و پیشگیرانه کسب کند.

وی به موضوع اجرای حاکمیت شرکتی در بانک و شرکت های تابعه اشاره کرد و افزود: نگاه ما در حوزه مدیریت کلان اجرای دقیق، مناسب و مطلوب ساختار حاکمیتی شرکتی در تمامی ارکان و اجزای بانک است.

دکتر فرزین توجه به دو شاخصه شایسته سالاری و تخصص گرایی را از مهمترین مولفه ها و عناصر اصلی مدیریت در بانک دانست و تصریح کرد: بنا داریم اجرای ساختار حاکمیتی شرکتی را درتمامی انتخاب ها و تصمیم گیری ها خرد و کلان بانک در اولویت قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که همه باید موانع تولید را شناسایی کنیم و در رفع آن بکوشیم، اظهار کرد: ما می کوشیم تا به جای بنگاه داری، به خلق بنگاه کمک کنیم به این معنی که ما کمک می کنیم تا بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی در سراسر کشور با تکیه بر بخش خصوصی و متخصصان در مسیر افزایش ظرفیت تولید و بکارگیری توانمندی های های موجود با تامین مالی و سرمایه گذاری های بانک گام های موثری بردارند.

مدیرعامل بانک ملی ایران به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای دقیق اصل« 44 » اشاره کرد و گفت: در بانک ملی ایران هدف را واگذاری بنگاه های اقتصادی به متولیان امر، متخصصان و صاحبان صلاحیت بنا گذاشته ایم تا شاهد تکمیل زنجیره ارزش در بانک و حضور موثر شرکت ها در رشد و شکوفایی کشور باشیم.

دکتر فرزین در جریان این بازدید از راه اندازی شعب دانش بنیان در بانک ملی ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 3شعبه دانش بنیان درتهران به جهت همراهی و کمک به شرکت های دانش بنیان راه اندازی شده است و تا پایان سال نیز در تمامی مراکز استان ها شعب دانش بنیان در جهت کمک به توان این شرکت ها راه اندازی و آماده کمک و خدمات دهی خواهند شد .

محمد حسین فروزان مهر مدیرعامل گروه آینده پویا نیز در این بازدید گفت: این مجموعه در تولید محصولات دارویی راهبردی کشور با تکیه بر نیروهای متخصص جزو شرکت های برتر است که با وجود شرایط سخت همچنان سنگر تولید را ترک نکرده است.

وی با بیان این که کمک به طرح های توسعه این شرکت زمینه توان تولید این شرکت را افزایش خواهد داد، گفت: کمک به توسعه این شرکت کمک به تبدیل شدن این شرکت به هاب دانش بنیان دارویی در منطقه خاورمیانه است.

مهدی بخشایش مدیرعامل شرکت داروسازی اُسوه در این مراسم به اجرای تحولات و دستاورد های این شرکت طی 3 سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ما در حال حاضر با تلاش نیروهای متخصص توانسته ایم شرکت را از رکود شدید به توسعه برسانیم و جزو 5 شرکت دارویی سازنده واکسن کرونا در کشور باشیم .

وی گفت : به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت داروسازی کشور همواره در تلاش هستیم تا با بهره گیری از فناوری‌های نوین و بر اساس استانداردها و معیارهای بین المللی در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه فعالیت کنیم و در حال حاضر با رویکرد فعالیت در زمینه درمان بیماری‌های صعب‌العلاج نظیر تالاسمی، نقایص آنزیمی ژنتیکی، ام اس، سرطان، پیوند اعضاء و ... ده‌ها قلم دارو به سبد داروئی کشور افزوده ایم.

گفتنی است، دکتر فرزین خط واکسن سازی این شرکت را افتتاح و از بخش های ویال، آمپول سازی و بیوتکنولوژی (واکسن سازی) بازدید کرد. همچنین با حضور در این شرکت به مناسبت روز داروساز از داروسازان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر کرد.

لازم به ذکر است، شرکت داروسازی اسوه به عنوان یک مجموعه معتبر و پیشرو در صنعت داروسازی کشور یکی از شرکت های تابعه بانک ملی ایران است که با دارا بودن خطوط انحصاری در تولید بسیاری از اشکال دارویی، جایگاه ویژه ای در تأمین داروهای مورد نیاز جامعه دارد.

413106