به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فرزین در این بازدید سرزده ضمن گفت و گو با کارکنان شعبه مستقل حافظ از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان این شعبه قرار گرفت و همچنین رهنمودهای لازم برای رفع مسائل مطرح شده را ارائه کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران در این دیدار بر بکارگیری همه توان این شعبه در راستای ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت آنها،تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و محمد رضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند.