عیادت رییس سازمان سینمایی از محمود گبرلو

رئیس سازمان سینمایی شب گذشته به اتفاق یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان  سینمایی و مدیر کل روابط عمومی به عیادت محمود گبرلو منتقد و برنامه ساز حوزه سینما رفت.

تصویر عیادت رییس سازمان سینمایی از محمود گبرلو

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ گبرلو که از مدتی پیش دچار تشدید بیماری دیابت و عارضه زخم پا گردیده و در خانه بستری است از جمله پیشکسوتان روزنامه نگاری در حوزه فرهنگ و هنر ست که علاوه بر سابقه ریاست انجمن منتقدان و نویسندگان خانه سینما سالها تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه سینمایی هفت و سایر برنامه‌های هنر هفتم از شبکه‌های مختلف را بر عهده داشته است.

خزاعی در این دیدار ضمن احوالپرسی و اطلاع از روند بهبود بیماری وی در خصوص جریانات امروز سینمای ایران لحظاتی با گبرلو به گفتگو نشست.

محمود گبرلو نیز در صفحه شخصی خود نوشت:

آقای دکتر خزابی ریاست محترم سازمان سینمایی محبت کردند به اتفاق همراهان به ملاقات آمدند و جویای حال و نحوه درمان ام شدند .ممنون و سپاسگزار از محبت بی دریغ ایشون..

من مدتی است به علت زخم پای دیابتی در حال درمان واستراحت مطلق بسر میبرم .متاسفانه بدلیل بسته بودن عروق از زیر زانو تا انگشتان پا با نظارت جناب دکتر سلیمی و مرکز زخم تلما مراحل نوین و البته سختی را برای بهبود و جلوگیری از قطع پا طی میکنم .سپاسگزار از دوستان خوبم که جویای حال و احوال هستند و با تماس های خود انرژی مثبت را منتقل میکنند.

الف برای این نویسنده و منتقد سینمایی و تلویزیونی کشورمان آرزوی سلامتی و بهبودی دارد .

412963