خبر مهم وزیر آموزش و پرورش برای معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه‌بندی شدند و روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی نیز به عنوان علی الحساب به آنان پرداخت شده است.

تصویر خبر مهم وزیر آموزش و پرورش برای معلمان

به گزارش سایت خبری پرسون، یوسف نوری، عصر امروز جمعه ۴ شهریور در حاشیه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین کمبود معلم در خراسان جنوبی، اظهار کرد: امروز در مراجعات حضوری فرهنگیان و میز خدمت مطالباتی مطرح شد که در حال پیگیری براساس مقررات است.

وی با بیان اینکه موارد زیرساختی و کمبود معلم در استان در این جلسه بررسی شد و آنچه را مقدور بود قول تأمین دادیم، افزود: معلمان طرح مهرآفرین که در دولت نهم به صورت قراردادی جذب شدند که متاسفانه به هر دلیلی برای استخدام آزمون ندادند و این موجب شد فعلاً از مزایای رتبه بندی معلمان محروم شوند که هم‌اکنون معلمان طرح مهرآفرین درحال بررسی است.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: مجلس برای معلمان خرید خدمت نیز در حال بررسی طرح‌هایی است و منتظرقانون در این زمینه هستیم.
نوری‌، همچنین در آیین رونمایی سردیس «غلامرضا فرزین» رئیس سابق مجمع خیرین مدرسه ساز و مسن ترین خیر خراسان جنوبی با تشکر از اقدامات خیرخواهانه این خیر، اظهار کرد: کار خیر شما اثر ماندگار است البته شاید مردم تصور کنند که شما مدرسه ساختید، نه این مدرسه در آن انسان کامل ساخته می شود.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: همه مناطق کشور محصولات و تولیداتی دارند، تولید خراسان جنوبی از نوع فرهنگی و معلمان است.

412832