به گزارش سایت خبری پرسون، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی سه ساعته به سوالات مشتریان و کارکنان درباره شرایط کنونی بانک دی در بازار بانکی کشور، فروش اموال مازاد، بهبود شرایط ترازنامه مالی و نیز برنامههای آینده بانک پاسخ داده شد.
«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلامشده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان می توانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.