پیرو مطالبه شهروندان؛

وانتی‌ها و سد‌معبری‌های سطح منطقه ۸ جمع آوری می‌شوند

شهردار منطقه۸، گفت: جمع آوری سد معبری ها و وانتی‌های منطقه به منظور مقابله با بی‌نظمی، آلودگی‌های بصری و درخواست های متعدد شهروندان، مطابق قوانین با جدیت پیگیری و در حال انجام است.
تصویر وانتی‌ها و سد‌معبری‌های سطح منطقه ۸ جمع آوری می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، فاطمه تنهایی با اعلام خبر رفع معضل چند ساله در خیابان شهید مدنی تهران، گفت: سد معبر، وانتی‌ها و بساط گستران علاوه بر ایجاد ترافیک در این خیابان، انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته اند که رفع آن همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت تردد و کسب کار بوده است.

به گفته شهردار منطقه ۸، این طرح در خیابانهای لشگر( شهید حیدری)، شهید فتاحی، دماوند و چهارراه نظام آباد پوشش داده می شود و جمع آوری وانتی ها و سد معبری ها در این محدوده ها به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: خیابان شهید مدنی نیز یکی از معابر اصلی و مهم در منطقه ۸ است و به مکان‌ها و معبرهای مهمی مانند بیمارستان امام حسین (ع) و بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، میدان رسالت و... منتهی می‌‌شود؛ لزوم رفع این معضل جهت برطرف شدن گره‌های ترافیکی و رفاه حال شهروندان در دستور کار است.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به همکاری نیروهای شرکت شهربان در اجرای این طرح، تصریح کرد: شهرداری منطقه، پلیس راهور و نیروی انتظامی در راستای تسهیل در عبور و مرور و رفع انواع آلودگی‌های بصری و مزاحمت‌های ایجاد شده و همچنین نگهداشت منطقه طرح جمع آوری وانت‌ بارها و سد معبری ها در دستور کار قرار گرفت و با اعمال قانون تردد در این خیابان تسهیل می شود.

تنهایی با اشاره به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی در مدیریت شهری منطقه ۸ اظهار داشت: هدف از این اقدام ، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده بوده و مقابله با بی‌نظمی‌ها و آلودگی‌های بصری و صوتی را با گشت زنی شبانه تیم انضباط شهری در سطح محدوده، مطابق با قوانین و با جدیت پیگیری می‌کنیم.

411720