اعتراف بازیگر پرحاشیه به مشکلات پیچیده روانی

ازرا میلر بازیگر هالیوود از تحت درمان بودن به خاطر مشکلات پیچیده روانی خبر داد.
تصویر اعتراف بازیگر پرحاشیه به مشکلات پیچیده روانی

به گزارش سایت خبری پرسون، بازیگر هالیوود اعلام کرده است که به خاطر مشکلات پیچیده روانی تحت درمان است. او از همه کسانی که ناراحت و وحشت‌زده‌شان کرده، عذرخواهی کرده است.

ازرا میلر، بازیگر سینما، سکوت خود را درباره لیست فزاینده‌ای از مسائل حقوقی و اتهامات مربوط به رفتارهای نامنظم شکسته و گفته است که به دنبال درمان برای «مسائل پیچیده سلامت روان» است.

در بیانیه‌ای که نماینده این بازیگر در روز سه‌شنبه در اختیار ورایتی قرار داد، این بازیگر ۲۹ ساله بابت هرگونه وحشتی که ممکن است ایجاد کرده باشد، عذرخواهی کرد.

میلر گفت: «اخیرا با گذراندن دوره‌ای از بحران شدید روحی، می‌دانم که از مشکلات پیچیده سلامت روان رنج می‌برم و درمان مداوم را آغاز کرده‌ام. من می‌خواهم از همه کسانی که ناراحتشان کرده‌ام یا باعث ترسشان شده‌ام عذرخواهی کنم و بابت رفتاری که در گذشته داشته‌ام ناراحت و متاسفم. من متعهد به انجام کارهای لازم برای بازگشت به مرحله‌ای سالم، ایمن و سازنده در زندگیم هستم.»

بازی مستمر میلر در نقش «فلش» در دنیای ابرقهرمانی دی سی کامیکس، از جمله نقش اصلی آینده در اولین فیلم مستقل این شخصیت، در دو سال گذشته تحت‌الشعاع اتهامات مربوط به رفتارهای عجیب و غریب او قرار گرفته است.

میلر هفته گذشته پس از تحقیق پلیس ایالتی، به دزدی در ورمانت متهم شد. او قرار است در ۲۶ سپتامبر در دادگاه عالی ورمانت حاضر شود.

این بازیگر همچنین دو بار در اوایل سال جاری در هاوایی دستگیر شد، ابتدا به دلیل آزار و اذیت در ماه مارس، سپس حمله درجه دو در کمتر از یک ماه بعد از آن. در مورد اول، میلر به هیچ عنوان اعتراضی به رفتار بزهکارانه‌اش نکرد و حاضر شد ۵۰۰ دلار جریمه پرداخت کند، اما اتهام آزار و اذیت رد شد. در مرحله دوم، میلر بدون اتهام آزاد شد.

اتهامات پیرامون میلر به نگرانی برای برادران وارنر دیسکاوری تبدیل شده است؛ استودیوی سازنده دو فرانچایز بزرگ که میلر به طور برجسته در آنها ایفای نقش می‌کند: فیلم‌های دی سی کامیکس و مجموعه اسپین آف هری پاتر، جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beasts).

یک منبع نزدیک به استودیو به ورایتی گفت که برادران وارنر از تصمیم میلر برای درخواست کمک حرفه‌ای حمایت می‌کند.

فلش قرار است در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شود و بن افلک و مایکل کیتون هر دو در نقش بتمن حضور خواهند داشت.

منبع: ترجمه از گاردین

411120