شهردار منطقه۸ تشریح کرد:

جزئیات پروژه‌های توسعه محله‌ای و درخواست‌های شهروندان

فاطمه تنهایی گفت: در سال 140۱؛ 60درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در محله تسلیحات به ثمر نشسته و با اتمام پروژه یوسف جاویدی و مناسب‌سازی خیابان رجب نصیری محله تسلیحات این عدد به 100 درصد خواهد رسید.
تصویر جزئیات پروژه‌های توسعه محله‌ای و درخواست‌های شهروندان

به گزارش سایت خبری پرسون، عصر روز دوشنبه ۲۴ مرداد مدیریت شهری منطقه۸ تهران در هفتاد و پنجمین دیدار مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری، میزبان این‌ عضو شورای اسلامی شهر تهران در محله تسلیحات بودند.

حجت الاسلام آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، بازبینی و اصلاح قوانین مربوط به ساخت و ساز و نوسازی بافت فرسوده را امری اجتناب ناپذیر خواند و افزود: در بافت فرسوده ساختمان‌های زیادی وجود دارد، که مالکان آن تنها منتظر تجدید نظر و اصلاح قانون ساخت و ساز هستند.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در این دیدار مردمی درباره پروژه‌های توسعه محله‌ای و درخواست‌های شهروندان سخن گفت و اظهار کرد: سعی کردیم با حضور در مساجد منطقه فاصله بین شهروندان و مسئولین را کاهش دهیم و در کنار مردم، شنونده درخواست‌هایشان باشیم تا خدمتی در شان و انتظار شهروندان انجام شود.

تنهایی با اشاره به اینکه در محله تسلیحات منطقه۸ پروژه‌های کوچک مقیاس به صورت حداکثری انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 60 درصد پروژه‌های توسعه محله‌ای به ثمر نشسته است و یکی دیگر از فعالیت‌های عمرانی در این محله، مناسب‌سازی خیابان رجب نصیری است که این پروژه نیز در دستور کار سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است.

گفتنی است در ادامه این دیدار که بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) انجام گرفت، مدیران شهری ضمن بیان موضوعات‌ مرتبط، با نمازگزاران و شهروندان ناحیه سه شهرداری منطقه۸ به گفت‌وگو پرداختند و شهروندان درخواست‌های خود را به صورت مکتوب و شفاهی با خدمتگزاران خود در میان گذاشتند.

411077