انهدام باند سارقان کت و شلواری در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سرقت منزل که با کت و شلوار به صحنه سرقت وارد می‌شدند و دستبرد می‌زدند، خبر داد.
تصویر انهدام باند سارقان کت و شلواری در پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد: ۵ سارق حرفه‌ای با شکستن درب ورودی وارد خانه‌ها شدند و اقدام به سرقت پول، طلا، جواهرات و ساعت‌های گران‌قیمت می‌کردند.

بررسی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان برای اینکه کسی به آن‌ها شک نکند با کت و شلوار به صحنه سرقت وارد می‌شدند و دستبرد می‌زدند.

ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف خانه‌ها رفتند و با بازبینی لحظه‌به‌لحظه فیلم آن‌ها هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی راهی مخفیگاه سارقان شدند و ۵ متهم را دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌های شهروندان در تهران اعتراف کردند.

ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

411056