به گزارش سایت خبری پرسون، سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه بانک ملی ایران از شبکه گسترده مشتریان به لحاظ عامه مردم و دستگاه های اجرایی برخوردار است، افزود: بنابراین ایجاد تحول در این بانک می تواند جمع وسیعی از مشتریان نظام بانکی و جامعه را شامل شود.
وی تاکید کرد: بر همین اساس از اقدامات این بانک در راستای تحقق بانکداری دیجیتال حمایت می کنیم چرا که خواست مجموعه وزارت اقتصاد نیز همین امر بوده و بانک ملی ایران تاکنون در این زمینه خوش نام بوده است.
حسینی بیان کرد: ضمن اینکه تلاش های این بانک در مسیر بانکداری الکترونیک قابل مشاهده است و می توان به جرات گفت این بانک از تمام ظرفیت های خود در این راه بهره می گیرد.