زمان توزیع کارت آزمون عملی رشته‌های کنکور هنر

سازمان سنجش زمان و مکان آزمون عملی رشته‌های کنکور هنر را اعلام کرد.
تصویر زمان توزیع کارت آزمون عملی رشته‌های کنکور هنر

به گزارش سایت خبری پرسون، سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان رشته‌های نقاشی، ارتباط‌ تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری ۱۴۰۱ که دارای آزمون عملی هستند، اطلاعیه‌ای صادر کرد. آزمون عملی رشته‌های نقاشی، ارتباط‌تصویری و آموزش هنر، طراحی پارچه و دوخت لباس صبح روز جمعه ۲۸ مرداد و آزمون رشته‌های طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری عصر روز جمعه برگزار می‌شود.

براساس این اطلاعیه، متقاضیان ورود به این رشته‌ها باید در زمان مقرر برای پرداخت شهریه اقدام‌کنند. اگر داوطلبان بنا به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی یا طراحی نشوند، می‌بایست با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت‌شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه‌کنند. کارت شرکت در آزمون این رشته‌ها از روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد تا پنج‌شنبه ۲۷ مرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل‌پرینت است. همچنین متقاضیان شرکت در آزمون در صورت هرگونه مغایرت یا اشکال در کارت ورود به جلسه می‌توانند روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر همان‌روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان می‌توانند برای پاسخ به پرسش‌های خود تا روز پنج‌شنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ تماس بگیرند. همچنین بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان یا شماره تلفن ۴۲۱۶۳ پاسخگوی متقاضیان است.

منبع: ایسنا

410402