چگونه در اینستاگرام بدون این که دیگران بفهمند، آنلاین باشیم؟

برای مخفی کردن وضعیت فعالیت خود و محدود کردن تعاملات ناخواسته در اینستاگرام این مطلب را بخوانید.
تصویر چگونه در اینستاگرام بدون این که دیگران بفهمند، آنلاین باشیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر تا به حال از اینستاگرام استفاده کرده باشید، احتمالاً متوجه فعالیت یا وضعیت آنلاین افراد شده اید: آن نقطه سبز آشنا که نشان می دهد یک شخص در حال حاضر آنلاین است.

با روشن بودن وضعیت فعالیت، هم حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و هم حساب‌هایی که پیام می‌دهید، همگی می‌توانند متوجه شوند که آنلاین هستید.

برای جلوگیری از این امر، می توانید وضعیت فعالیت خود را خاموش کنید. با این حال، یک نکته وجود دارد: وضعیت فعالیت افراد دیگر نیز از شما پنهان خواهد شد. در اینجا نحوه غیرفعال کردن وضعیت آنلاین خود در اینستاگرام آمده است.

وضعیت فعالیت اینستاگرام شما علاوه بر نمایش زمانی که آنلاین هستید، آخرین زمان فعالیت شما در برنامه را نیز نشان می دهد. این را می توان در صندوق ورودی مستقیم مشاهده کرد.

اگر در یک چت، نظارت بر فعالیت به عنوان یک نشانگر تایپ نیز عمل می کند که به شما امکان می دهد ببینید طرف مقابل در حال تایپ نظر یا پاسخ است.

برای مخفی کردن وضعیت فعالیت خود و محدود کردن تعاملات ناخواسته در اینستاگرام:

اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

روی منوی سه خطی در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

روی Settings و سپس Privacy ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید و روی وضعیت فعالیت ضربه بزنید.

سوئیچ نمایش وضعیت فعالیت را خاموش کنید.

بعد از اینکه وضعیت فعالیت اینستاگرام خود را مخفی کنید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی وضعیت فعالیت خود را خاموش کردید، حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا پیام داده‌اید دیگر نمی‌توانند وضعیت آنلاین شما را ببینند، همچنین نمی‌توانید وضعیت آنها را ببینید.

هنگامی که وضعیت آنلاین شما پنهان شود، کلید نمایش زمانی که با هم فعال هستید به طور خودکار خاموش می شود. این بدان معناست که نمی‌بینید چه زمانی شما و حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا افرادی که به آنها پیام داده‌اید هر دو در یک چت فعال هستند.

همچنین هنگام گپ زدن با دیگران نمی توانید نشانگر تایپ را ببینید. اما، هنگام استفاده از اینستاگرام، حریم خصوصی بیشتری به دست خواهید آورد. بهترین بخش این است که می توانید آن را هر چند بار که می خواهید روشن یا خاموش کنید.

اگرچه رسانه‌های اجتماعی در اصل فضایی هستند که افراد در آن با هم ارتباط برقرار می‌کنند و شبکه‌سازی می‌کنند، گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید تنها باشید. در هر صورت، دلیلی وجود دارد که چرا شبکه های اجتماعی و بسیاری از فناوری های مدرن دارای تنظیمات حریم خصوصی هستند.

منبع: اقتصادآنلاین

410346