سخنان جدید دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین

محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین، گفت: هنوز بخش‌های زیادی از قابلیت‌های نمایش آنلاین نه فقط برای افکار عمومی و مدیران رسانه‌های مختلف بلکه حتی برای خود پلتفرم‌‍‌ها هم کاملا مشخص نیست.
تصویر سخنان جدید دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی عسگرپور در نشست رسانه‌ای انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین که روز شنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط فعلی و به ویژه از دست رفتن هنرمندان مختلف شاید چندان انگیزه‌ای برای برگزاری نشست‌های این چنینی باقی نباشد، اما به هر حال زندگی جریان دارد و باید کارها را پیش برد.

وی افزود: انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین فعالیت رسمی و جدی خود را اخیراً شروع کرده گرچه ثبت آن کمی قدیمی‌تر است، به همین دلیل اولین نشست رسمی این صنف محسوب می‌شود.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین با بیان اینکه ما با یک تکنولوژی روبرو هستیم که سابقه آن به حدود ۱۰ سال می‌رسد ولی آنچه به طور جدی با آن روبرو هستیم به دو تا سه سال گذشته مربوط می‌شود، گفت: هنوز بخش‌های زیادی از این ماجرا وجود دارد که مکشوف نشده و نه فقط برای افکار عمومی و مدیران رسانه‌های مختلف بلکه حتی برای خود پلتفرم‌ها هم این وضعیت وجود دارد و ابعاد این حوزه کامل مشخص نیست.

این کارگردان و تهیه کننده سینما، گفت: متاسفانه در کشور ما حداقل سابقه نشان داده که رابطه خیلی خوبی میان نهادهای نظارتی و سیاست‌گذاری با پدیده‌های جدید شکل نگرفته است، یعنی در ابتدای امر دست‌کم به این شکل بوده و مخالفت‌ها و ممنوعیت‌های زیادی شکل گرفته و بعد از مدتی معلوم شده از ابعاد دیگری باید به موضوع نگاه کرد. فکر می‌کنم در این حوزه هم کمابیش همین اتفاقی می‌افتد، هرچند سرعت آن فرق دارد.

331828