وضعیت قرمز کرونا در گیلان

فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۶۷ بیمار کرونایی در استان بستری است، گفت: ۴۴ بیمار در شرایط بدی قرار دارند.
تصویر وضعیت قرمز کرونا در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون، فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح آخرین وضعیت کرونا در گیلان پرداخت و از بستری ۲۶۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان خبر دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۵۶ بیمار جدید کرونایی بستری شدند، افزود: ۵۱ بیمار نیز به دلیل شرایط بد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد حال ۴۴ بیمار وخیم گزارش شده است، گفت: ۷۳ بیمار نیز در شبانه روز گذشته بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

مهرابیان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت چهار شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، ادامه داد: آستارا، بندرانزلی، رشت، خمام، رضوانشهر، فومن و لنگرود و لاهیجان و شفت در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری گفت: شهروندان تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون را جدی بگیرند.

410059