فروش سهام تسلا پس از شکایت توییتر از ماسک

ایلان ماسک، مالک و رئیس شرکت تسلا، ۷.۹۲ میلیون سهم دیگر از این شرکت خودروساز الکتریکی را به ارزش حدود ۶.۸۸ میلیارد دلار فروخته است.
تصویر فروش سهام تسلا پس از شکایت توییتر از ماسک

به گزارش سایت خبری پرسون، بایگانی‌های نظارتی نشان می‌دهد که پس از جلسه سالانه سهامداران شرکت در هفته گذشته تصمیم فروش این میزان سهام گرفته شده است. ماسک می‌گوید فقط درصورتی که مجبور شود توییتر را به قیمت ۴۴میلیارد دلار بخرد به این پول نیاز خواهد داشت. ثروتمندترین فرد جهان، هم‌اکنون درگیر یک نبرد حقوقی با توییتر به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی است که ماه گذشته گفته بود از قرارداد خرید آن خارج می‌شود.

پس از علنی شدن خبر فروش سهام، ایلان ماسک در پاسخ به توییتی که از او پرسیده بود آیا فروش سهام تسلا را به پایان رسانده است، پاسخ بله داد و افزود که درصورتی که مجبور به خرید توییتر شود به این پول نیاز دارد و نتوانسته است برخی از این بودجه را برای معامله تامین کند.

او گفت: پرهیز از فروش اضطراری سهام تسلا مهم است. او همچنین در پاسخ به سؤال کاربر دیگری که پرسیده بود آیا درصورت تصاحب نکردن توییتر، مجددا سهام تسلا را خریداری خواهد کرد، باز هم پاسخ مثبت داد. در ماه ژوئیه، ایلان ماسک گفته بود قصد دارد از پیشنهاد خود برای خرید توییتر کناره‌گیری کند که همین امر باعث شد شرکت توییتر از او شکایت کند.»

ماسک که همیشه حواشی زیادی هم دارد، قبلا توییتر را متهم به پنهان کردن اطلاعات در مورد حساب‌های کاربری جعلی کرده بود. ماه گذشته، یک قاضی آمریکایی حکم داد که شکایت توییتر علیه ماسک باید در ماه اکتبر به دادگاه کشیده شود.

409890