فردای امروز، ویژه برنامه ای برای نسل جوان و نوجوان

همزمان با آغاز ماه محرم ویژه برنامه "فردای امروز" با محوریت معرفی پیام عاشورا به نسل جوان و نوجوان از اول محرم به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.
تصویر فردای امروز، ویژه برنامه ای برای نسل جوان و نوجوان

به گزارش سایت خبری پرسون، ویژه برنامه محرمی فردای امروز از شنبه هشتم مرداد ماه همزمان با اول ماه محرم به مدت ده شب از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود. این ویژه برنامه به تعبیر نسل جوان و نوجوان از اصول اخلاقی تا ریشه اعتقادی می پردازد. سید علیرضا غروی مجری برنامه فردای امروز با اشاره به موضوع این برنامه گفت: « در این ویژه برنامه تلاش کردیم تا همه مفاهیمی که بچه های دهه ۸۰ و ۹۰ در مداحی ها و جلسات روضه خوانی ابا عبدالله الحسین (ع) درباره واقعه عاشورا همچنین رشادت و وفاداری و تعهد یاران امام حسین(ع) شنیده اند را به صورت روانشناسانه و در غالب داستان و قصه به آنها معرفی کنیم.» غروی در ادامه اظهار داشت: « بدون شک تولید برنامه با محوریت عاشورا کار کوچکی نیست، متاسفانه سال های اخیر در کمتر برنامه ای به واقعه عاشورا و عظمت و شان امام و یارانش پرداخته شده است. ما در ویژه برنامه فردای امروز توانستیم با نگاهی عمیق و متفاوت به موضوع عاشورا بپردازیم تا نسل جوان و نوجوان با درک درست از واقعه عاشورا در مسیری قرار بگیرند که امام حسین(ع) بخاطر آن از خانواده اش گذشت.»

لازم به ذکر است ویژه برنامه محرمی فردای امروز به کارگردانی ایمان قاسم پور با اجرای سید علیرضا غروی و با حضور دکتر سید محمود انوشه به مدت ده شب هر روز ساعت ۲۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

408599