جاری شدن دوباره سیل در سه شهرستان تهران

لحظاتی پیش بارش باران در نقاط مختلف استان تهران منجر به جاری شد دوباره سیلاب در سه شهرستان شد.
تصویر جاری شدن دوباره سیل در سه شهرستان تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، لحظاتی پیش بارش باران در نقاط مختلف استان تهران منجر به جاری شد سیلاب و باعث کند شدن امدادرسانی در مناطق سیل زده شده است.

در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه که از پنج شنبه درگیر سیلاب است مجدد سیلاب باعث مسدود شدن راه‌های روستایی و همچنین تخریب و مسدود شدن مسیر ریلی شمال به تهران در ایستگاه زرین دشت شد.

تعطیلی موقت امدادرسانی در امازاده داوود

با جاری شدن سیلاب در امام زاده داوود نیروهای امداد مجبور به تعطیلی موقت فعالیت شدند تا مجد بعد از اتمام بارش باران به فعالیت امداد رسانی خود ادامه دهند.

محور زایگان به فشم مسدود شد

در منطقه رودبار قصران و فشم شهرستان شمیرانات بارش های زیاد باعث جاری شدن سیلاب شد طبق اعلام مرکز اورژانس فعلا ۳ آمبولانس به محل اعزام شده است. باتوجه به ورود سیلاب و سنگ و شن محور فشم به زایگان مسدود است؛ لذا از تردد غیرضروری خودداری کنید.

تقویت رطوبت فعالیت سامانه بارشی

از شامگاه چهارشنبه موج اول سیلاب در استان تهران آغاز شد و ۶ شهرستان را در برگرفت که به گفته استاندار تهران تا کنون ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی در استان داشته‌ایم.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابرهای همرفتی و تقویت رطوبت فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از دوشنبه تا سه‌شنبه (۱۰ و ۱۱ مردادماه) در نیمه‌شمالی استان تهران به‌ویژه ارتفاعات خبر داد.

408578