تعرض جنسی به پسرهای 15 ساله توسط فرماندهان طالبان

یک رسانه آمریکایی فاش کرد که پس از حاکمیت طالبان بسیاری از نوجوانانی قربانی گرسنگی، ازدواج زیر سن، قاچاق اعضای بدن و بلای طبیعی به کام فرماندهان استفاده جوی طالبان فرو رفته اند که مورد بهره کشی جنسی قرار می‌گیرند.

تصویر تعرض جنسی به پسرهای 15 ساله توسط فرماندهان طالبان

به گزارش سایت خبری پرسون، واشنگتن اگزمینر رسانه‌ی آمریکایی در تازه ترین مقاله خود فاش کرده که فرمانده طالبان از پسربچه های نوجوان سوی استفاده جنسی می‌کنند، در مقاله این رسانه آمده که هرکدام از فرماندهان طالبان تا 5 پسر نوجوان را با خود نگهداری می‌کنند و از آنان بهره جنسی می‌برند.این رسانه به نقل از منابع خود نوشته است که طالبان پسران جوان را به دفتر ها و پاسگاه های خود می‌برند و آنان را به حیث محافظ به کار می‌گیرند و آنان را در مجالس عیش و عشرت خود می رقصانند و نیز بهره جنسی می برند.

مقاله افزوده که پس از حاکمیت طالبان بسیاری از نوجوانانی قربانی گرسنگی، ازدواج زیر سن، قاچاق اعضای بدن و بلای طبیعی به کام فرماندهان استفاده جوی طالبان فرو رفته اند که مورد بهره کشی جنسی قرار می‌گیرند. مقاله می افزاید که این نوجوانان میان سنین 15 تا 16 سال قرار دارند که از کارگری مغازه، کارگری روی جاده و یا حتا از خانه‌های شان از استان های شمالی کشور به بردگی جنسی گرفته شده اند.

در این گزارش آمده که بخش از این نوجوانان به جنگ در برابر نیروهای جبهه مقاومت فرستاده می شوند و شماری دیگر شان به بردگی جنسی در می‌آیند.

نویسنده در بخش دیگر مقاله گفته است که فرماندهان طالبان پسران جوانی که از میان اقلیت های قومی از شمال افغانستان گرفته اند را

در محافل شخصی شان مست می‌کنند و لباس زنان را می پوشانند تا برای آنان برقصند، نویسنده مدعی شده که این پسران نوجوان طالبان را از نظر جنسی نیز مرفوع می‌کنند.

مقاله افزوده که طالبان شماری از این اطفال را می ربایند و ممکن است با این کار شان نسل‌کشی اقلیت های قومی را راه اندازند. به گفته نویسنده احتمال می رود طالبان پس از بزرگ شدن این اطفال را بکشند.

نویسنده این مقاله گفته که شواهد، ویدویو ها و عکس ها نشان می‌دهند که طالبان مرتکب عمل"بچه‌بازی" شده اند.

در این نوشته آمده است که خانواده های شماری از این نوجوانانی که از سوی فرماندهان طالبان به بردگی جنسی گرفته می‌شوند از این وضعیت اطلاع دارند اما فرهنگ حاکم در جامعه سنتی افغانستان باعث شده تا آنان خاموش بمانند.

این رسانه پیشتر در یک مقاله دیگری از کشته شدن 600 جوان تاجیک به دست طالبان و دفن آنان به گور های دسته جمعی خبر داده بود.

منبع: اعتماد آنلاین

407720