وزیر ارتباطات بابت قطعی اینترنت عذر خواهی کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌دلیل اختلال در ارتباطات اینترنتی روز گذشته از مردم عذرخواهی کرد.
تصویر وزیر ارتباطات بابت قطعی اینترنت عذر خواهی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، صبح روز گذشته، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود و کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز به این نکته اشاره کرده‌اند. در این راستا شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد این اتفاق بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی رخ داده است.

در این راستا عیسی زارع‌پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در اینستاگرام نوشت: پیش از ظهر روز گذشته به دلیل قدیمی بودن و فرسودگی کابل‌های برق داخلی مرکز مخابراتی انقلاب، ارتباطات اینترنتیِ تعدادی از مشترکین اینترنت ثابت در شهر تهران دچار اختلال و در برخی نقاط قطع شد که با تلاش همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت و همراهی شرکت توانیر تا قبل از ظهر همان دیروز، این مشکل حل شد و تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمد.

امروز به شرکت ارتباطات زیرساخت، حراست و بازرسی وزارتخانه ماموریت دادم که به‌سرعت دلایل بروز این حادثه را بررسی کرده و ضمن شناسایی و برخورد با مقصرین احتمالی از گذشته تا به حال، تمهیدات لازم را برای عدم بروز حوادث مشابه در این مرکز و سایر مراکز اصلی ارتباطات کشور به عمل آورند.

من بر خود لازم می‌دانم که از هموطنان عزیز و کسب‌وکارهایی که در مدت این حادثه، دچار مشکل شده‌اند عذرخواهی کنم. همکارانم در بخش‌های مختلف وزارتخانه به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا سرعت، کیفیت و امنیت شبکه ارتباطی کشور را روز به روز افزایش دهند.

407663