توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا انجام شد؛

برگزاری دوره آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی

دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک و بیمه، کلاس های آموزشی دوره مقدماتی دیجیتال مارکتینگ را برگزار کرد.
تصویر برگزاری دوره آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید معینی رییس این مرکز هدف از برگزاری کلاسهای آموزشی را ارتقای سطح دانش و بینش و درایت نمایندگان در جذب نمایندگان و فروش بهتر و قطعاً هدف نهایی را افزایش ضریب نفوذ بیمه عنوان کرد و گفت: دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای اساسی بازار صنعت بیمه کشور است. در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با چگونگی شناخت مخاطب هدف، ساز و کار و روش های دیجیتال مارکتینگ و مقایسه بین بازاریابی سنتی و دیجیتال آشنا می شوند.
وی در ادامه افزود: با آموزش این دوره می توانیم از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به خوبی استفاده کنیم. این مباحث را به صورت مختصر در این کلاس توضیح می دهیم ولی آموزش جامع و کامل دوره های آموزشی در دانشگاه برگزار می شود. در این دوره جامع ، بازاریابی محتوایی ، ایمیل مارکتینگ و خیلی از فضاهای دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می شود .
همچنین، وظایف بازاریاب دیجیتال مارکتینگ و تفاوت های بازاریابی از دیگر مباحث این دوره ها است.

غرفه بیمه ایران و موسسات و شرکتهای تابعه آن تا چهارشنبه پنجم مرداد ماه جاری در سالن شماره 6 نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان و فعالان صنعت مالی کشور است.

407432

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون