رشد ۴۵ درصدی حق بیمه تولیدی شرکت بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان با ۱۳۸۴ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی در پایان فصل بهار توانست هشتمین شرکت تولید کننده برتر در بازار بیمه باشد.
تصویر رشد ۴۵ درصدی حق بیمه تولیدی شرکت بیمه پارسیان

به گزارش سایت خبری پرسون، بیمه پارسیان با بیش از ۴۵ در صد رشد در تولید حق بیمه موفق شد نسبت به مدت مشابه سال گذشته جایگاه مناسبی را برای خود ایجاد کند. سهم ۴/۴ درصدی این شرکت از کل حق بیمه های تولیدی صنعت بیمه و رشد ۷/۳ در صدی آن در بخش تعداد بیمه نامه صادره بازار بیمه در کارنامه این شرکت دیده می شود.

این شرکت حتی از نظر تعداد بیمه نامه صادره نیزنسبت به شرکت بیمه معلم که یک پله بالاتر از پارسیان ایستاده است، دارای تعداد بیمه نامه صادره بیشتری است به نحوی که بیمه معلم تعداد ۵۳۸ هزار و ۱۳۰ فقره بیمه نامه صادر کرده است و این رقم در بیمه پارسیان به ۶۱۶ هزار و ۹۸۶ فقره بالغ میشود.

به این ترتیب پارسیان با صدور ۷۷۴ هزار میلیارد تومان خسارت پرداختی در فصل بهار دارای رشد ۵۵ درصدی است و در بخش رفع نیازهای بیمه گران خود از نظر پرداخت خسارت عملکرد مناسبی داشته است.

بیمه پارسیان بیش از ۵ درصد از کل خسارات پرداختی صنعت بیمه را با صدور بیش از ۱۰۰هزار فقره بیمه نامه به خود اختصاص داده است.

406710

مطالب مرتبط