واکنش یک نماینده به اظهارات اخیر«روحانی»/ قوه‌ قضاییه به پرونده‌های رئیس جمهور سابق رسیدگی کند

نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: از رئیس قوه مقننه می‌خواهیم از جایگاه مجلس حراست کند و جلوی اینگونه اظهارنظرها را بگیرد. همچنین از حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای تقاضا می کنم پرونده های ۲۳۴ این فرد ( آقای روحانی) رسیدگی شود.
تصویر واکنش یک نماینده به اظهارات اخیر«روحانی»/ قوه‌ قضاییه به پرونده‌های رئیس جمهور سابق رسیدگی کند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری با اشاره به بند (11) ماده (22) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: می‌دانیم مصوبه مجلس در باب مذاکرات مصوبه‌ای بود که مهر تأیید رهبر انقلاب را داشت و برگ برنده‌ای در دست تیم مذاکره‌کننده است اما امروز شاهد هستیم شخصی که 8 سال بانی وضع موجود است و باید پشت میله‌های زندان باشد و محاکمه شود، گعده می‌گیرد و با گستاخی در باب مذاکرات می‌گوید مصوبه مجلس موجب عدم لغو تحریم‌ها شده است.

وی ادامه داد: تو می‌خواستی شرف ما را به باد دهی، مجلس شورای اسلامی جلوی این رویه را گرفت از این رو انتظار می‌رود شورای عالی امنیت ملی ورود کند چرا که امروز او چندین نوبت پرونده در قالب ماده 234 آیین‌نامه مجلس و گزارش کمیسیون اصل 90 دارد که پرونده‌های او به دستگاه قضایی ارسال شده است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس ادامه داد: البته او در یک سال اخیر در لانه خزیده بود، اخیرا گعده می‌گیرد (تذکر رئیس مجلس در خصوص رعایت مسائل اخلاقی در انتقادات) از رئیس مجلس می‌خواهیم از کیان مجلس حمایت کند و از مصوبه‌ای که به تأیید مقام معظم رهبری رسید و با تأکید وزیر امور خارجه برگ برنده در مذاکرات بود، دفاع کند.

نقدعلی ادامه داد: از رئیس قوه قضائیه نیز می‌خواهیم تکلیف پرونده‌های تخلف آقای روحانی را مشخص کند، ملت منتظرند ببینند کسی که هر جا می‌روی اثر سوء مدیریت و عملکرد بد او هویدا است چه سرنوشتی دارد؛ او کیان مجلس را زیر سوال می‌برد.

وی در بخش دیگری از تذکر خود اظهار داشت: در بحث دریاچه ارومیه در زمان ایشان 6 هزار میلیارد تومان هزینه شد و سال 98 بعد از آن بارندگی شدید و سیل به لطف خدا دریاچه ارومیه جان گرفت و او این اتفاق را به نام خود تمام کرد اما اکنون شاهد وضعیت دریاچه ارومیه هستیم. سایر مسائل اقتصادی و مباحث دیگر دست کمی از شرایط دریاچه ارومیه نداریم. از رئیس قوه مقننه می‌خواهیم از جایگاه مجلس حراست کند و جلوی اینگونه اظهارنظرها را بگیرد. همچنین از حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای تقاضا می‌کنیم سریعاً به پرونده‌های 234 این فرد رسیدگی شود.

407172