علت مسدود شدن جاده هراز چیست؟

برلساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، محور هراز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای از اروز شنبه تا سه شنبه (چهارم تیر ماه) مسدود شده است.

تصویر علت مسدود شدن جاده هراز چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، محور هراز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای از امروز یکم تا سه شنبه هفته جاری چهارم تیر ماه به صورت ۲۴ ساعته مسدود شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره علت این انسداد گفت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور این درخواست را مطرح کرده بود و از آنجا که نمی توانست با انسداد ساعتی محور هراز عملیات کارگاهی خود را انجام دهد درخواست بسته شدن محور را به مدت چهار روز مطرح کرد.

وی افزود: علت این انسداد ریزش برداری از ترانشه های محور هراز در محدوده بلبل خان واقع در استان مازندران است و پیمانکار اجرای این عملیات کارگاهی اعلام کرده بود که نمی تواند در ساعاتی از شبانه روز این محور را بازگشایی کند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، ادامه داد: در این ایام محور هراز به صورت کامل مسدود است و البته از سمت تهران تردد تا محدوده گالری امامزاده هاشم انجام می شود و از آنجا مردم برای ادامه مسیر باید وارد جاده فیرزوکوه شوند و از استان مازندران برای ورود به این محور تنها تا نارنجستان امکان تردد وجود دارد. به همین دلیل به مردم توصیه می کنیم در این ایام از محورهای فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

محرابی نیا، گفت: البته اداره کل راهداری استان مازندران نیز در این ایام که محور هراز مسدود شده در قسمت هایی از این جاده عملیات لق گیری را انجام خواهد داد.

407114