در حوزه حجاب برخی افراد از دشمنان نظام و انقلاب خط می گیرند

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زن ایرانی دارای ویژگی هایی چون زیست عفیفانه و حیامدارانه است، گفت: معتقدیم برخورد با زن ایرانی باید متناسب با شان و جایگاه وی باشد.
تصویر در حوزه حجاب برخی افراد از دشمنان نظام و انقلاب خط می گیرند

به گزارش سایت خبری پرسون، سمیه رفیعی با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت: ما معتقدیم زن ایرانی یک ویژگی ای دارد و آن نیز کرامت و زیست عفیفانه و حیامدارانه است. تاریخ و مطالعات نیز بر این موضوع صحه می گذارد چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام زن ایرانی این ویژگی ها را داشته است.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما معتقدیم هر اتفاقی که می افتد باید کرامت و شان زن ایرانی حفظ شود و با حفظ کرامت اش با وی رفتار شود.

رفیعی با تاکید بر اجرای قانون عفاف و حجاب به صورت اصولی، مرتب و با حفظ شان و جایگاه زن ایرانی گفت: در حال حاضر انتقاداتی نسبت به حضور گشت ارشاد در خیابان های تهران و سایر شهرها وجود دارد. بنده خودم از نزدیک چیزی مشاهده نکردم ولی قرار شده است در بازرسی هایی از این گشت های ارشاد نوع رفتار آنها و چگونگی ارشاد و راهنمایی هایشان را با زنان و دختران را مورد بررسی قرار دهیم.

رفعیی تاکید کرد: البته باید توجه داشت که گروه هایی در جامعه هستند که از دشمنان خط می گیرند و می خواهند با ایجاد ناهنجاری هایی به نوعی امنیت روانی جامعه را دچار تشویش کنند البته این موضوع می تواند در حوزه اقتصادی، اجتماعی و مسایل فرهنگی نیز وجود داشته باشد و باید با این افراد برخورد خاص شود. در حوزه حجاب نیز ما شاهد این گروه ها هستیم و قطعا جایی که افراد از دشمنان نظام و انقلاب خط می گیرند، باید با آنها برخورد خاص شود.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که در حوزه عفاف و حجاب باید ابتدا به صورت ارشادی با افراد برخورد شود. باید در این رابطه فرهنگ سازی های لازم را انجام دهیم.

405460