افزایش ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر

استاندار تهران از افزایش سه هزار نفری ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان تهران خبر داد.
تصویر افزایش ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن منصوری روز دوشنبه پس از پایان جلسه قرارگاه اجتماعی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون سه هزار نفر به ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر اضافه شده و این میزان در ماه جاری در چرخه بازپروری قرار خواهد گرفت و گام دیگری در جهت پاکسازی کامل شهر تهران از وجود معتادان متجاهر برداشته خواهد شد.

وی افزود: برخی موضوعات در قرارگاه اجتماعی استان تهران همچون جمع‌آوری معتادان متجاهر به صورت کلی مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و برخی موضوعات نیز به صورت جغرافیایی بررسی می‌شود برای مثال پیگیری موضوعات مناطق‌ آسیب‌پذیر تهران همچون هرندی به صورت مجزا در قرارگاه بررسی می‌شود.

به گفته استاندار تهران، بر همین اساس ماه گذشته با حضور در محله هرندی و برگزاری جلسه قرارگاه مقرر شد ظرف یک ماه آینده مصوبات جلسه قبلی مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چه میزان از مصوبات اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: امروز حدود دو یا سه روز مانده به پایان یک ماه و این جلسه برگزار شد تا ۲۳ مورد مصوبه جلسه قبلی مورد بررسی قرار گیرد که متاسفانه برخی از مصوبات اجرایی نشده بود که مقرر شد مورد پیگیری جدی از سوی دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد.

جلسه قرارگاه استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با موضوعات روند مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان متجاهر برگزار شد.

405179