محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از ۱۵ تا ۲۰ تیرماه

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را تا دوشنبه ۲۰ تیرماه اعلام کرد.
تصویر محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از ۱۵ تا ۲۰ تیرماه

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از چهارشنبه ۱۵ تیرماه الی دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

۱. موتورسیکلت:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ الی ساعت ۶ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

الف) محور کندوان:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶،۱۷،۱۸ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۹،۲۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان مواد سوختی یا فاسدشدنی):

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶،۱۷،۱۸،۱۹،۲۰ از محور هراز ممنوع است.

۴- محور فیروزکوه:

الف) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶،۱۷ از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ب) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۸،۱۹ از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

۵- محور آستارا - اردبیل و بالعکس:

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷،۱۹ در محور مذکور ممنوع است.

۶- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس:

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷،۱۹ در محور مذکور ممنوع است.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

404750