کاهش وزن ۳۶ کیلویی برای بازی در یک سریال!

دیوید هاربر در مصاحبه ای گفت که چگونه برای آخرین سری از سریال پرطرفدار Stranger Things نتفلیکس، وزن از دست داده است.
تصویر کاهش وزن ۳۶ کیلویی برای بازی در یک سریال!

به گزارش سایت خبری پرسون، این بازیگر ۴۷ ساله که در سریال نقش جیم هاپر را بازی می کند، پس از اسیر شدن شخصیتش در یک گولاگ روسیه مجبور به کاهش وزن شد.

علیرغم هیکل خوبی که به دست آورده است، این بازیگر اعتراف کرد که روش کاهش وزن او یک فرایند سخت بود.

او گفت: « اصلا آسان نیست، وقتی اینقدر وزن کم می‌کنید، غذا نخوردن و گرسنه بودن خیلی زیاد است.» او سپس به شوخی اضافه کرد: «این یک راز است، اگر در مورد راز رژیم کنجکاو هستید، راز آن فقط غذا نخوردن است.»او در نتیجه گرسنگی خود کمی بیش از ۳۶ کیلو وزن کم کرده است.

هاربر گفت: «می‌دانید در پایان فصل سه من حدود ۱۲۲ کیلو وزن داشتم و وقتی وارد این فصل شدیم ۸۶ کیلو بودم.در قسمت نهم از سری چهارم Stranger Things، هاپر و جویس بایرز (با بازی وینونا رایدر) پس از اینکه آنها از دام انداختن و کشتن جانوران جان سالم به در می‌برند، با یک دموگورگون مرگبار در زندان روسیه روبرو می‌شوند.

هاپر قبل از اینکه شجاعانه با دموگورگون مبارزه کند، از روی زمین شمشیری را برمی‌دارد، که پس از استفاده یک زندانی از آن برای مبارزه با هیولا در قسمت قبلی، آنجا رها شده بود. دیویدهاربر در ادامه صحبت هایش گفت که شمشیری که در فینال فصل چهارم به دست گرفته است، همان سلاحی است که توسط آرنولد شوارتزنگر در فیلم های «کونان» استفاده شده است.

فیلم اصلی «کونان» یک فیلم حماسی با شمشیر و جادو است که شخصیت اصلی جادوگر مسئول نسل کشی خانواده اش را می بیند.دیوید هاربر در یک کپشن طولانی گفت که او مفتخر است این شمشیر مشهور را به دست بگیرد و به شوخی گفت: «مثل چی سنگین است» و از آرنولد ۷۴ ساله خواست تا در مورد تکنیک های خود برای استفاده از این شمشیر نکاتی را ارائه دهد. او نوشت: « تکیه گاه پایان قسمت ۹ شمشیر آتلانتیس از فیلم های کونان است.»

منبع: روزیانو

404696