ارائه مشاوره رایگان خانواده در مترو

به مناسبت اول ماه ذی‌الحجه و فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) پایگاه مشاوره "مسیر وصل" در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برپا شد.
تصویر ارائه مشاوره رایگان خانواده در مترو

به گزارش سایت خبری پرسون، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از برپایی پایگاه مشاوره خانواده و ازدواج در ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در حوزه خانواده‌ و هم‌چنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان، پایگاه مشاوره "مسیر وصل" در پنج ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

سید محمد نقیب افزود: این پایگاه مشاوره با هدف ارایه مشاوره در خصوص تسهیل ازدواج دائم و همسان گزینی (اصولی و اسلامی)، ارائه مشاوره و آموزش از مرحله خواستگاری تا تشکیل خانواده پایدار و نیز ارایه مشاوره‌های تخصصی از قبیل ازدواج، خانواده و کودک با حضور کارشناسان و مشاوران در حوزه خانواده‌ برگزار می گردد.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، لازم به ذکر است، پایگاه مشاوره "مسیر وصل" در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، تجریش، شهرری، تئاترشهر و میدان حضرت ولی‌عصر(عج) از امروز شنبه۱۱ تا ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پاسخگوی سئوالات شهروندان است.

403748