تاکید معاون رییس جمهور بر شکل‌گیری وزارت بازرگانی

معاون رییس جمهور گفت: شکل‌گیری وزارت تجارت و خدمات بازرگانی یک ضرورت است.
تصویر تاکید معاون رییس جمهور بر شکل‌گیری وزارت بازرگانی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ طرح وزارت تجارت و خدمات بازرگانی در مجلس، قبل از این دولت مطرح بوده و تصویب شده و به شورای نگهبان رفته و الان در کمیسیون اجتماعی مجلس است. مجلس هم نظر دولت را خواست که بررسی کردیم و دیروز در مجلس مطرح شد که اگر دولت لایحه دهد، مجلس آن را در اولویت قرار خواهد داد.

وی افزود: ما وزارت صنایع معادن و وزارت بازرگانی را خواهیم داشت که براساس بررسی‌های صورت گرفته این یک ضرورت است که با توجه به التهاباتی که در ماه‌های گذشته در بازار بوده و نیز نوسانات قیمت‌ها، این احتیاج وجود داشته که این کار انجام شود.

معاون پارلمانی دولت افزود: از نمایندگان تشکر می‌کنم که در بحث استیضاح وزیر همکاری خوبی داشتند و در کمیسیون صنایع که بحث مطرح شد، بسیاری از استیضاح‌کنندگان قانع شدند و استیضاح را هم پس گرفتند. روز پنجشنبه آقای رئیس‌جمهوری دیداری با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دارند که در آن هم مباحث مهمی مطرح خواهد شد. ما در گذشته هم با مجامع استانی جلساتی داشتیم و غالب این مجامع با رئیس جمهوری جلسه داشتند که قرار شد این تعاملات روز به روز بیشتر شود.

منبع: ایسنا

403355