رادیو ورزش ۲۴ ساله شد

جشن بیست‌و‌چهارمین سالگرد تاسیس رادیو ورزش برگزار می شود.
تصویر رادیو ورزش ۲۴ ساله شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی «صدای ورزش» و جشن بیست‌و‌چهارمین سالگرد تاسیس رادیو ورزش با حضور مقامات و مسئولان ورزشی و رسانه‌ای کشور خبر داد.

در آستانه بیست‌و‌چهارمین سالروز تاسیس شبکه رادیویی ورزش و اختتامیه جشنواره ملی «صدای ورزش»، مهدی آذرمکان مدیر این شبکه از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی «صدای ورزش» و جشن بیست‌و‌چهارمین سالگرد تاسیس رادیو ورزش با حضور مقامات و مسئولان ورزشی و رسانه‌ای کشور خبر داد و گفت: یکی از اهداف ویژه ما در این جشنواره، شناسایی و معرفی برترین آثار رادیویی ورزشی و کشف استعداها چه در بخش مردمی و چه در حوزه برنامه‌سازان استانی بود. بیش از ۵۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد دور از انتظار ما بود و در بخش‌های مختلف جشنواره از جمله مستند، پادکست، برنامه‌های کوتاه و ترکیبی آثار خوبی را دریافت کردیم.

وی افزود: چشم انداز ما این است که برنامه‌ریزی مناسبی را برای این استعدادها در نظر بگیریم تا بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم، خدا را شاکرم که استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد و ما به نتایج و اهداف دلخواه خود رسیدیم.

مدیر رادیو ورزش ضمن توضیح از روند داوری و نحوه انتخاب آثار توسط هیات داوری بیان کرد: در تیم داوری از ۲۱ داور استفاده کردیم که آثار را در رشته‌های مختلف بررسی کردند و خوشبختانه تمام داوران سوابق ورزشی و رسانه‌ای خوبی داشتند و از نفرات متخصص این حوزه‌ها بودند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شبکه رادیویی ورزش ادامه داد: این روز صمیمی را به همه همکارانم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، همکارانی که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود پویایی و تحرک را در جامعه مخاطبان این شبکه ایجاد کرده‌اند و در یک سال و نیم گذشته که من در رادیو ورزش حضور پیدا کردم یک همدلی و هم‌گرایی خوبی بین نیروهای این شبکه به وجود آمد.

آذرمکان درباره جشن تولد ۲۴ سالگی تصریح کرد: در ۸ تیر مراسمی را با حضور مقامات و مسئولان ورزشی کشور از جمله معاون‌های وزارت ورزش و جوانان، فراکسیون‌ ورزش مجلس شورای اسلامی مدیران شبکه‌های رادیویی و روسای فدراسیون‌ها، تعدادی از سازمان‌های فعال در زمینه ورزش، مدیران برخی از باشگاه‌های فوتبال، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف، پیشکسوتان و مدیران رادیویی برگزار خواهیم کرد و برنامه‌های مختلفی برای این روز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: در این یک سال سعی کردیم برنامه‌ها را از نظر کیفیت ارتقا دهیم، سال گذشته چندین رویداد مهم ورزشی از جمله بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی، لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات المپیک و پارالمپیک، جام ملت‌های والیبال، جام‌جهانی کشتی را با اعزام گزارشگران مختلف توانستیم پوشش دهیم که عملکردی قابل توجه را برای شبکه رقم زد. اوج فعالیت‌های ما در بازی‌های المپیک و پارالمپیک بود که توانستیم رضایت مخاطبان را با پوشش مستقیم و با مدت ۲۱۱۴۰ دقیقه گزارش به صورت شبانه‌‌روزی کسب کنیم. در آینده هم رویدادهای مهم دیگری همچون رقابت‌های جام جهانی را در پیش خواهیم داشت و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای انعکاس هر چه بهتر این اتفاقات هستیم.

مراسم بیست‌و‌چهارمین سالروز تاسیس شبکه رادیویی ورزش و اختتامیه جشنواره ملی «صدای ورزش»، روز چهارشنبه هشتم تیر ماه از ساعت ۱۷ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو رسانه ملی برگزار خواهد شد.

403219