توقف نمایش «شب شک» به دلیل نام نوید محمدزاده!

اجرای نمایش «شب شک» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده به خاطر بودن نام ابن هنرمند به دلیل حواشی به وجود آمده در جشنواره کن متوقف شده است.
تصویر توقف نمایش «شب شک» به دلیل نام نوید محمدزاده!

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسین بریمانی کارگردان نمایش «شب شک» گفت، علت توقف این نمایش نام نوید محمدزاده بوده است.

اجرای نمایش «شب شک» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده و کارگردانی امیرحسین بریمانی که در دور جدید اجراهای خود با عنوان «سیزن چهار» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت، متوقف شده است.

امیرحسین بریمانی کارگردان این اثر نمایشی عنوان کرد: علت توقف اجرای این نمایش حضور نوید محمدزاده به عنوان تهیه کننده و نام او در پوستر اعلام شده است. ما ظهر امروز ۵ تیر برای رفع مشکل اجرای این نمایش در اداره کل هنرهای نمایشی جلسه داریم.

شایعه ممنوع‌الفعالیتی نوید محمدزاده بازیگر سینما پس از اتفاقات جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ اعلام شده بود ولی یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی آن را تکذیب کرده بود ولی حالا با این اتفاق باید منتظر اطلاعات جدید بود.

این نمایش از جمله آثار برگزیده بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که پیش‌تر در تالار مولوی و پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود و مجدد دور جدید اجراهای خود را آغاز کرده است که پس از اولین اجر بلیت‌فروشی و اطلاعات آن از سایت تیوال حذف شد.

نیما شکیبایی، محمدحسین خادمی و امیرحسین بریمانی بازیگران «شب شک» هستند.

منبع: صبا

402912