صیانت از حقوق عامه در دستور کار باشد

حجت الاسلام موسوی، معاون اول دادستان کل کشور در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید دادستان جدید، صیانت از حقوق عامه و رصد فضای مجازی را در دستور کار قرار دهد و با کسانی که در این فضا به اننشار مطالب مسموم و موهون می‌پردازند، برخورد کند.
تصویر صیانت از حقوق عامه در دستور کار باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام موسوی بیان کرد: بر ضابطان و زندان‌ها باید به صورت مستمر نظارت شود و ضابطان قضایی به طور مداوم در معرض آموزش باشند.

وی اضافه کرد: دادستان باید با دادستان‌های شهرستان‌ها هر هفته جلسه برگزارکند و در جریان مشکلات به ویژه مفاسد اقتصادی و احتکار‌ها قرار گیرد.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: دادستان جدید قزوین باید با کار و تلاش و شناخت از جامعه در راستای تحقق سند تحول قوه قضاییه حرکت کند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: قضاوت و بسط عدالت، ضمانت اجرای جلوگیری از اضمحلال جامعه است.

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر قضات و مسئولان هدف و جایگاه خود را نشناسند، به اهداف نظام جمهوری اسلامی هم پایبند نخواهند بود.

وی اضافه کرد: اگر از منصب خود در راستای ارتقای انقلاب اسلامی حرکت کنیم قطعا موفق خواهیم شد، امروز دشمنان تلاش می‌کنند مسئولانی سر کار بیایند که نه خود و نه اهداف نظام اسلامی را بشناسند.

حجت الاسلام موسوی افزود: امروز بیش از ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم در بزنگاه‌های انقلاب پای میدان‌ها حاضر شدند و مسئولان باید خود را وقف مردم کنند.
معاون اول دادستان کل کشور گفت: مردم در برابر هجمه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب ایستادند و با حضور آن‌ها در سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیرزوی رسید و تا به امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا به این انقلاب ضربه بزنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: مگر دولت و ملتی پست‌تر از دشمن خبیث ما مسلمانان و آزادگان یعنی آمریاد وجود دارد و تعجب می‌کنیم از عده‌ای که چهره خبیث آمریکا و دشمنان اسلام را تطهیر می‌کنند.

وی اضافه کرد: مبادا قضات و مسئولان قضایی کوچکترین بی احترامی به مردم کنند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم، وظایف بس سنگینی بر عهده دارند و مبادا مردم و ارباب رجوع را ناراحت کنید و با آن‌ها بدرفتاری کنید.
حجت الاسلام موسوی افزود: قضات باید با متخلفان و متجاهران که آسایش و آرامش مردم را سلب می‌کنند و به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند باید با حدت و شدت برخورد کنند.
وی اضافه کرد: دادستان ما باید بیدار باشد تا مردم به راحتی بتوانند استراحت کنند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور دائم رصد می‌کنند که خدای نکرده کسی که جرم سبکی انجام داده است به ناحق به زندان نرود و با اقدامات تادیبی و تربیتی، اصلاح شود.

وی افزود: دشمنان لحظه به لحظه در حال تفرقه افکنی در کشور هستند و مسئولان باید با اخلاق و رفتار خوب در برخورد با مردم و اجرای روش‌های پیامبرگونه، مردم را جذب کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: حق نداریم حتی با مجرم برخورد نامحترمانه داشته باشیم و شان آن‌ها را خدشه دار کنیم.

وی اضافه کرد: اعمال و رفتار و کردار ما جوانان را از اسلام و نظام دور می‌کند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: ما نتوانسته ایم خوبی‌ها و عزت و عظمتی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده است را بازگو کنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: امروز ایران، فکر و ذکر اول استعمارگران عالم است و از ارتش، سپاه، بسیج، مردم و جوانان ما می‌ترسند.

وی اضافه کرد: جوانان ما با یک اشاره برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه و عراق رفتند و نیرو‌های سپاه با کمترین امکانات توانستند پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی را سرنگون کنند و کاماندو‌های نیروی دریایی ارتش آمریکا و انگلیس را در بدترین وضعیت ممکن دستگیر کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: تحریم هستیم، اما با افتخار همه مسئولان تلاش می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند و مردم علاوه بر اینکه صبر و استقامت می‌کنند، به مسئولان این فرصت را بدهند تا بتوانند مشکلات موجود را برطرف کنند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: مسئولان باید به وظایفشان در راستای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.

402774