دشمن اعتقادات مردم را شخم می زند

یکی مدیران استان اردبیل بیان کرد: دشمن به صورت ۲۴ ساعته در حال شخم زنی اعتقادات و فضای فکری مردم است.
تصویر دشمن اعتقادات مردم را شخم می زند

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا قاسمیان ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآنی و فعالان فرهنگی اظهار کرد: دشمن شبانه‌روزی در حال شخم زدن اعتقادات و فضای فکری جامعه است و در تلاش است تا فضا را با موضوعات غیردینی پر کند تا در ما اشتباه محاسباتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اگر ما توانایی و آمادگی مقابله داشته باشیم، تخریب‌ها و مخالفت‌ها تبدیل به نعمت می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم تا کشورهایی مثل آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی نتوانند ذهنیت ما را به سمت انفعال ببرند و به فکر تخریب روحیه، فکر و باور مردم بیافتد اما باید دقت کنیم که در ما اشتباه محاسباتی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل بیان کرد: پیش‌تر برای تبلیغ دین در جامعه مصداق نبود، اما امروز از جمله در بحث حجاب و عفاف مصداق داریم و می‌بینیم که فقدان آن موجب افزایش آمار طلاق، فروپاشی خانواده و هزاران مسائل دیگر می‌شود و از این رو حجتی برای صحبت کردن و رفتن به سمت ارزش‌های الهی داریم.

قاسمیان ادامه داد: نیازمند هدایتگری هوشمندانه هستیم که لحظه به لحظه فضا را رصد و گزاره‌های مورد نیاز را بر اساس آن تنظیم کند و بر همین اساس باید فعالانه، با روحیه قوی و امید در راه هدایتگری و تبلیغ دین گام برداریم و یقین بدانیم که آینده از آن حاکمیت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه عده‌ای دچار بیماری ثقل سامعه شده اند، گفت: عوامل ایجاد این ثقل سامعه تکبر و غرور کاذب ناشی از مدرک تحصیلی، ثروت، مقام اجتماعی، موقعیت جغرافیایی، تعلقات حزبی و جناحی، ارزیابی مع الفارق و بدبینی است که در نتیجه این شرایط هدایتگری از جمله در قالب امر به معروف و نهی از منکر به سختی پذیرفته می‌شود.

402663

مطالب مرتبط