مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

بیمه‌ تکمیلی فرهنگیان، رسالت اجتماعی بیمه دانا در قبال جامعه فرهیخته و فرهنگی است

در آستانه شروع فعالیت بیمه تکمیلی فرهنگیان، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دیدار و در خصوص روند اجرایی ثبت‌نام فرهنگیان، تعهدات بیمه تکمیلی و ظرفیت مراکز درمانی فرهنگیان بحث و تبادل‌نظر شد.
تصویر بیمه‌ تکمیلی فرهنگیان، رسالت اجتماعی بیمه دانا در قبال جامعه فرهیخته و فرهنگی است

به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا گفت: با حذف ارز ترجیحی این درایت هوشمندانه وزیر محترم آموزش و پرورش بود که توانست با احیای بیمه تکمیلی فرهنگیان، شرایط بهتری برای فرهنگیان در این زمینه فراهم نماید.

رضا جعفری در ادامه گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر بیمه فرهنگیان تأکید داشتند، متولیان بیمه دانا بسیار خرسند هستند که بتوانند در تحقق فرامین مقام معظم رهبری از بعد اجتماعی مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به رسالت اجتماعی بیمه دانا افزود: ما خود را مدیون معلمان می‌دانیم و این رسالت اجتماعی و دینی بود که باید در قبال جامعه فرهنگی ادا می‌کردیم که الحمدلله با تمام ظرفیت شرکت بیمه دانا، این اقدام عظیم صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه نهضت افزایش قراداد با مراکز درمانی در بیمه دانا صورت گرفته است، افزود: در تلاش هستیم که تعداد قرارداد با مراکز و مراجع درمانی را از هشت هزار به 30 هزار قرارداد افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در سطح کشور نمایندگی‌های بیمه دانا در سطح گسترده‌ای وجود دارند، اما این آمادگی را نیز داریم که این نمایندگی‌ها را افزایش دهیم.

رضا جعفری بیان کرد: تمام تلاش ما در بیمه دانا این است که کمترین میزان مراجعه حضوری بیمه‌شدگان را داشته باشیم و تمامی خدمات به‌صورت آنلاین و همگام با دولت الکترونیکی به بیمه‌شدگان گرامی ارائه شود.

وی همچنین اظهار داشت: اپلیکیشن بیمه دانا تا پایان مردادماه سال‌جاری راه‌اندازی می‌شود که بسیاری از خدمات به‌صورت الکترونیکی از این بستر ارائه خواهد شد تا بتوانیم در مسیر مدل بیمه‌گری هوشمند، در سطح کشور پیشرو و پیشگام باشیم.

همچنین مدیرعامل بیمه دانا بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه اشاره کرد و افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در نظر داریم، ضمن ارائه آموزش‌های لازم در خصوص بیمه به دانش‌آموزان، از آنان به عنوان سفیران فرهنگی بیمه، بهره گیریم تا بتوانند موجب ارتقای جایگاه بیمه در سطح خانواده و جامعه باشند و از طرفی ضمن تحصیل با فنون و مهارت‌های تخصصی بیمه نیز آشنا شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه مسئولین بیمه دانا به حوزه تعلیم و تربیت گفت: آموزش و پرورش بستر رشد و تعالی دانش‌آموزان و نسل آینده است که برای تحقق آن نیازمند مشارکت همه‌جانبه هستیم.

علی اسماعیلی تصریح کرد: احیاء بیمه تکمیلی فرهنگیان حرکتی در راستای توسعه و پیشرفت جامعه و افزایش انگیزه و امیدآفرینی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
وی اظهار داشت: میزان رضایتمندی که در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای حاصل می‌شود موجب ارتقاء جایگاه و نفوذ اجتماعی بیمه دانا خواهد بود.

علی اسماعیلی در ادامه گفت: قشر فرهنگیان در مواردی مورد بی‌مهری قرار گرفته که با پاسخ‌گویی به نیاز‌های جامعه فرهنگیان، قطعاً موجب افزایش انگیزه و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی را شاهد خواهیم بود.

در پایان وی با بیان اینکه اعتماد معلمان، اعتماد سایر اقشار جامعه را نیز برای بیمه دانا نیز فراهم خواهد کرد، افزود: در بین معلمان نیز از این اتفاق استقبال خوبی شده است و این فرصت مناسبی برای خدمت به فرهنگیان خواهد بود.

در حاشیه این دیدار ضمن بازدید از درمانگاه فرهنگیان زنجان مقرر شد در راستای رفاه حال فرهنگیان در این استان قرارداد ویژه‌ای با این مرکز درمانی بسته شود.

402564