برگزاری نشست خبری ۴ سالگی پلتفرم خودرو ۴۵

نشست خبری ۴ سالگی پلتفرم خودرو ۴۵ با بررسی ترند های صنعت خودرو در ایران و‌جهان برگزار شد.
تصویر برگزاری نشست خبری ۴ سالگی پلتفرم خودرو ۴۵

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم ۴ سالگی خودرو ۴۵ و کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه و مجید قاقازانی مدیر بازاریابی، احسان گائینی مدیر فروش و مرتضی راور مدیر شعب تهران برگزار شد.

مجید قاقازانی مدیر بازاریابی خودرو ۴۵ در این نشست گفت: از هر دو خرید و فروش خودرو یک مورد مربوط به خودروهای کارکرده است.

وی با بیان اینکه هدف گذاری شرکت برای سال ۱۴۰۱ این است که برند خودرو ۴۵ جایگاه خود را در ذهن مخاطب هدف کسب کند افزود: علت رشد بازار خودروهای دست دوم ایجاد پلتفرم ها و مجموعه های رسمی برای بازرسی و کنترل کیفیت و وضعیت این خودروها است.

وی افزود: آینده بازار معاملات خودروی کارکرده در حال حرکت از مدل پلتفرمی به سمت ارائه خدمات تخصصی و ورتیکال است.

قاقازانی گفت: بر اساس گزارش سایت های معتبر در حالیکه رویکرد بلند مدت مصرف کنندگان به سمت وسایل نقلیه الکتریکی را در پیش گرفته اما عواملی مانند پاندمی کرونا الویت هایی چون مقرون به صرفه بودن ، خرید دست دوم خودروهای سنتی و .. را به الویت تبدیل کرده است.

وی در ادامه گفت: باتوجه به اینکه واردات خودرو از سال ۹۷ متوقف شد و تولید خودرو چندسالی است که درگیر مسایلی از جمله تحریم ‌قرار گرفته است و روز به روز در حال کاهش است فضای فروش خودرو کارکرده بهتر شده است.

گایینی مدیر فروش خودرو ۴۵ نیز در این نشست گفت: هدف اصلی ما در ارزش گذاری، مقابله با جریان سازی در قیمت گذاری خودرو است.

وی افزود: در معامله خودرو عواملی چون امنیت، سرعت، راحتی و‌ قیمت تاثیر گذار هستند.

گایینی با بیان اینکه خودرو بزرگترین سرمایه حدود ۶۰ درصد از جامعه ایرانی است گفت: کارشناسی خیابانی کارشناسی دقیقی نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۰ نیروی فعال در این شرکت داریم گفت: بزودی این تعداد دو یا سه برابر خواهد شد و این شرکت قصد دارد تا همانند چهار سال گذشته در سال ۱۴۰۱ نیز رشد ۳/۵ برابری داشته باشد و کیفیت خدمات ارائه شده خود را بالا ببرد.

وی به دو هدف عمده خودرو ۴۵ اشاره کرد و افزود: ایجاد تعادل قیمتی در خودروهای کارکرده و نظام مند کردن معاملات و اشتغالزایی مستقیم و‌غیر مستقیم برای شهروندان از جمله اهداف مهم ما است.

مرتضی راور مدیر شعب تهران نیز در این نشست گفت: همکاران تجاری خودرو ۴۵ رضایت ۷۸ درصدی از ما دارند و‌در تلاشیم میزان رضایت را افزایش دهیم.

402248