سریع‌ترین نوازنده گیتار مهمان رادیو

وحید ایرانشاهی نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده مهمان برنامه «نیستان» دوشنبه۳۰ خرداد‌ماه است.

تصویر سریع‌ترین نوازنده گیتار مهمان رادیو

به گزارش سایت خبری پرسون، مجله رادیویی موسیقی «نیستان» امشب میزبان وحید ایرانشاهی نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده کشورمان می‌شود تا در گپ و گفتی با وی شنوندگان رادیو فرهنگ با فعالیت های او آشنا شوند.

وحید ایرانشاهی در ۱۷ شهریور ۱۳۶۳در تهران چشم به جهان گشود .از سن ۱۰ سالگی ساز گیتار را به صورت جدی در خانواده خود که با موسیقی آشنا بودند آغاز کرد. او در زمینه تنظیم و آهنگسازی در سبک کلاسیک و موسیقی پاپ و موسیقی ایرانی و ….آثار خود را به نمایش گذاشته است .همچنین در کارنامه خود رتبه دار و عناوین برجسته جشنواره‌های مهم جهانی را دارد.

در نوازندگی گیتار آهنگ مشهور «پرواز زنبور عسل» ساخته آهنگساز شهیر روس «کوساکف» را اجرا کرده است که مورد توجه بسیاری از شبکه‌های مجازی و شبکه‌های تلوزیونی جهان قرار گرفته است. اجرای این آهنگ دشوار در کمتر از ۲۹ ثانیه (ویژگی این آهنگ سرعت اجرای آن است که تداعی صدای زنبور را ایجاد می کند.) مساوی اجرای ۳۰نت در ثانیه است و این از جمله توانایی‌های وی است که سریع‌ترین نوازنده گیتار اسپانیش در جهان لقب گرفته است.

همچنین از ایده تا اجرا بخش دیگری از برنامه «نیستان» به روایت کیوان ساکت است و در ادامه شنوندگان این برنامه همراه با ندا رادمهر از رویدادهای مهم حوزه موسیقی مطلع می شوند.

برنامه «نیستان» شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و گویندگی فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

منبع: برنا

402177