پخش استندآپ‌های جدید «ناصر باش»

فصل جدید برنامه طنز "ناصر باش" با اجرای ناصر محبی، کمدین برنامه "خندوانه" به روی آنتن رادیو صبا می رود.

تصویر پخش استندآپ‌های جدید «ناصر باش»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه طنز "ناصر باش" با نگاهی طنز به بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد. این برنامه با اجرای ناصر محبی، کمدین جوان "خندوانه" در فصل جدید با تغییراتی راهی آنتن می‌شود.

محمدحسین خسروجردی، تهیه‌کننده این برنامه توضیح داد: "ناصر باش" برنامه‌ای است برای بیان مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه با نگاهی طنز در قالب اجرای نمایش و استنداپ کمدی. این برنامه در فصل جدید با بخش‌های متنوع "ماجراهای استاد و شاگرد خنگش، گزارش محله، تحلیل ترانه و مرانه وتجربه های ناصری" پخش می شود.

خسروجردی اظهار کرد: "ماجرای استاد و شاگرد خنگش" در قالب اجرای نمایش به روایت حکایت های قدیمی متناسب با موضوع برنامه می پردازد. همچنین ناصر محبی در بخش "گزارش محله" به صورت نمایشی به عنوان گزارشگر به گفت و گو با مردم درباره موضوع می پردازد و مکالمات طنز شنیدنی بین آنها اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: در بخش "تحلیل ترانه و مرانه" با پخش بخشی از یک ترانه با نگاهی طنز به نقد و تحلیل ترانه پرداخته می شود و در بخش پایانی برنامه، ناصر محبی در آیتم "تجربه های ناصری" با اجرای استنداپ کمدی از تجربیات شخصی خود درباره موضوع برنامه می گوید.

تهیه کننده "ناصر باش" در پایان درباره موضوعات این برنامه اعلام کرد: در فصل جدید تمرکز برنامه روی موضوعات اجتماعی است که همه شنوندگان درگیر آن هستند و دچار یکسری رفتارها و عادت های غلط است در زندگی روزانه شده اند. مثل حرف مردم، تجمل گرایی و چشم هم چشمی و...

برنامه "ناصر باش" هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 و 30 دقیقه به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای ناصر محبی و نویسندگی لیلا حسین پور و سمیه نازنینی از رادیو صبا پخش می شود.

منبع: ایسنا

402043