مدیر رادیو اربعین را بشناسید

جواد تشکری به عنوان مدیر رادیو اربعین منصوب شد.

تصویر مدیر رادیو اربعین را بشناسید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، طی حکمی جواد تشکری را به عنوان مدیر رادیو اربعین منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به مدیر رادیو اربعین آمده است: با توجه به پیشینه و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه با این حکم به عنوان مدیر رادیو اربعین منصوب می‌شوید.

راهپیمایی بزرگ اربعین بزرگترین گردهمایی جهانی و جلوه‌ای از بهشت ظهور امام عصر(عج) و حرکتی مبتنی بر عشق و عاطفه و عقل و ایمان و اعتقاد قلبی است که صلح، صفا، صمیمیت، مواسات بین مردم و ایثار و فداکاری را به همراه داشته و زمینه ساز حضور نسل سوم و چهارم انقلاب و وحدت بین مذاهب و فرق اسلامی است.

«از جناب عالی انتظار دارم ضمن بهره‌گیری تمام توانمندی‌ها در تولید و پخش برنامه‌های رادیویی در خور این آئین با شکوه و پوشش این رخداد عظیم و تاریخ ساز، به بازشناسی مفهوم عاشورا و اربعین و همچنین تبیین پیام‌های آن و استخراج مفاهیم ناب حسینی در انطباق با عصر حاضر با بهره گیری از کلام علما و دانشمندان اقدام نمائید.»

از سوابق جواد تشکری می توان به مشاور رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما، مدیر رادیویی مرکز بسیج سازمان و همچنین تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه هایی برای شبکه سه سیما اشاره کرد.

401404