کارگردان سریال برکینگ بد آن را فاش کرد

اشتباه عجیب نتفلیکس!

ریان جانسون کارگردان "Breaking Bad" اشتباه جالب نتفلیکس در تبلیغ این سریال را فاش کرد که همه را متعجب خواهد کرد.

تصویر اشتباه عجیب نتفلیکس!

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از independent، ریان جانسون، فیلمسازی که چندین قسمت از سریال Breaking Bad را کارگردانی کرده، یک گاف در تبلیغ این سریال موفق شبکه AMC توسط نتفلیکس را افشا کرد.

جانسون که بیشتر به‌عنوان کارگردان فیلم‌های Star Wars: The Last Jedi و Knives Out شناخته می‌شود، بر قسمت‌های متعدد سریال وینس گیلیگان نظارت داشت، از جمله قسمت بسیار تحسین‌شده فصل پنجم "Ozymandias".

جانسون در توییتر خود به اشتباهی که در یکی از تصاویر تبلیغاتی که نتفلیکس برای تبلیغ این سریال در اپلیکیشن خود استفاده می‌کند، اشاره کرد.

این تصویر والتر وایت (برایان کرانستون) را نشان می‌دهد که در جاده‌ای مقابل چند مخروط ترافیکی، در کنار عنوان سریال ایستاده است.

به گفته جانسون، مخروط‌ها خارج از صحنه اپیزود بوده‌اند و اصلا قرار نبود بینندگان آنها را ببینند؛ آنها برای ایمنی بازیگران و عوامل سریال خارج از قاب دوربین بودند. با این حال، تصویر بزرگ‌تر مورد استفاده برای تبلیغ این سریال، آنها را به‌وضوح در معرض دید قرار می‌دهد.

او نوشت: «این قاب تبلیغاتی همیشه من را دیوانه می‌کند. آن مخروط‌های ترافیکی خارج از شات ما بودند، آنها فقط برای ایمنی آنجا گذاشته شده بودند و حالا آنها شما را نیز دیوانه خواهند کرد.»

سریال «برکینگ بد» از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش شد. اسپین‌آف آن، یعنی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» "Better Call Saul"، در حال حاضر در نیمه راه فصل آخر خود است.

402020